Jedną z kluczowych opcji oferowanych przez Skype dla firm jest możliwość utworzenia listy kontaktów. To właśnie ona w znacznej mierze sprawia, że komunikacja w zespole odbywa się tak szybko. Co istotne, możemy do naszych kontaktów dodać również osoby korzystające z podstawowej wersji Skype, dzięki czemu w prosty sposób będziemy utrzymywać kontakt również ze swoimi regularnymi klientami. Wbrew pozorom odnalezienie konkretnej osoby w katalogu Skype nie powinno nastręczać większych trudności. Jedyny ewentualny problem, jaki możemy napotkać, to powtarzające się nazwy użytkowników.
Aby dodać nową pozycję do kontaktów w Skype dla firm:
- W górnej części głównego menu Skype dla firm odszukujemy pole opisane jako Znajdź osobę, po czym wpisujemy w nim dane osoby, którą chcemy dodać do swojej listy kontaktów.
- W polu znajdującym się poniżej wyświetleni zostaną użytkownicy Skype, których dane pokrywają się z tymi, które wprowadziliśmy powyżej. Gdy na liście znajdziemy wybraną osobę, klikamy ją prawym przyciskiem myszy.
- W menu, które się wyświetli, należy najechać kursorem na pozycję opisaną jako Dodaj do listy kontaktów, po czym wybrać, do jakiej listy chcemy dodać użytkownika (domyślnie Inne kontakty).
- Gdy już tego dokonamy, w głównym widoku Skype dla firm figurować będzie między innymi dodana właśnie osoba. Dzięki temu zyskamy możliwość szybszego kontaktu z nią.