Wielu użytkowników korzystających z usługi OneDrive, popularnej platformy do przechowywania i udostępniania plików w chmurze, może natknąć się na różne błędy i problemy podczas korzystania z tego narzędzia. Jednym z występujących błędów jest 0x8004de40, który może sprawić, że użytkownicy napotkają trudności w synchronizacji, udostępnianiu lub otwieraniu plików za pomocą OneDrive. W tej poradzie przedstawimy kroki, które można podjąć, aby go naprawić.
Jak naprawić błąd 0x8004de40 w OneDrive?
- W pierwszej kolejności zresetuj aplikację OneDrive tak, jak to opisaliśmy w tym poradniku
- Jeżeli problem dalej występuje, naciśnij klawisz z ikoną Windows na klawiaturze + przycisk R.
- W uruchomionym oknie wpisz inetcpl.cpl i naciśnij klawisz Enter.
- Następnie przejdź na zakładkę Zaawansowane.
- Widoczne okienko przewiń w dół i zaznacz opcje:
- Użyj szyfrowania TLS 1.1
- Użyj szyfrowania TLS 1.2
- Użyj protokołu TLS 1.3
- Na końcu kliknij przycisk OK i ponownie uruchom komputer.