Projektowanie aplikacji w stylu Metro
Technologie i zasoby
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 5.07.2012, 00:00
Liczba odsłon: 5504
Aby wdrożyć naszą aplikację, należy wybrać właściwą technologię. Co ciekawe, pracując z narzędziami Microsoftu designerzy mogą także korzystać ze znanych im programów jak Photoshop czy Illustrator.
Rekomendacje i wytyczne
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 25.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 4732
Na stronach Microsoft znajdziesz szereg wytycznych które pomogą Ci opracować funkcjonalną aplikację zgodną z założeniami Metro UI. Dowiedz się gdzie ich szukać.
Dotyk oraz kafelki
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 18.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 6539
Urządzenia dotykowe dają nam zupełnie nowe możliwości i szereg zdarzeń, na które możemy odpowiedzieć z poziomu naszej aplikacji. Zobacz jak wygląda to w interfejsie Metro a także sprawdź jeden z jego podstawowych elementów czyli kafelki.
Typografia i ikonografia w Metro
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 11.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 4990
Kolejne filary Metro UI to typografia i ikonografia. Microsoft zaprojektował szereg krojów pisma a także ikon, które możesz pobrać i wykorzystać w swoich projektach.
Wprowadzenie do Metro UI
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 4.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 6055
Zobacz wprowadzenie do serii lekcji o nowym interfejsie metro, który znajdziesz w Windows 8 czy na Windows Phone. Z tej lekcji dowiesz się czym będziemy zajmować się przez kolejne kilka odcinków.
Projektowanie na wiele ekranów
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 4.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 5155
Obecnie mamy do czynienia z prawdziwą mobilną rewolucją i musimy przystosować nasze projekty do pracy na różnych urządzeniach i rozdzielczościach. Zobacz jak w ten mobilny ekosystem wpisuje się Metro UI.
Czym jest Metro?
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 4.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 8164
W tej lekcji opowiem o podstawach projektowych i inspiracjach, które przyświecały przy tworzeniu interfejsu Metro jego autorom.
Siatka oraz animacja
Autor: Grzegorz Róg
Opublikowano: 4.06.2012, 00:00
Liczba odsłon: 5154
Jedne z podstawowych założeń Metro to projektowanie w oparciu o siatkę a także wykorzystanie animacji w taki sposób, że nie jest ona wyłącznie przyjemnym dla oka efektem, ale również użyteczną funkcją interfejsu.