Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Udostępnianie filmu z usługi YouTube na tablicy usługi Facebook

Udostępnianie filmu z usługi YouTube na tablicy usługi Facebook

Autor: Łukasz Klimkiewicz Opublikowano: 10 listopada 2017 Odsłon: 129

Prowadzenie kanału w serwisie YouTube bardzo często wiąże się również z posiadaniem strony w portalu Facebook. Informacje o nowym filmie udostępnia się na Facebooku w celu dotarcia do jak największego grona odbiorców. Taki proces udostępniania filmów z YouTube na Facebooku można zautomatyzować za pomocą odpowiedniego przepływu w usłudze Microsoft Flow. W tym poradniku pokażemy, jak to zrobić i w tym celu wykorzystamy szablon o nazwie Udostępnij filmy z usługi YouTube na tablicy usługi Facebook.

Strona szablonu

Jak utworzyć taki przepływ?

  1. Po otwarciu strony szablonu należy upewnić się, że jesteśmy zalogowani do usług YouTube oraz Facebook. Jeżeli jest inaczej, to do YouTube musimy zalogować się, korzystając z poświadczeń konta Google, a do Facebooka danymi konta zarejestrowanymi w portalu.
  2. Klikamy polecenie Kontynuuj.
  3. Pierwszy krok przepływu nie podlega konfiguracji, ponieważ wyzwalacz przepływu korzysta w tym wypadku z ustawień domyślnych, które po prostu pobierają z serwisu YouTube informacje o opublikowaniu nowego filmu.
  4. Krok drugi to konfiguracja akcji udostępniającej nowy wpis na Facebooku z informacjami o filmie. Tutaj jedynym elementem koniecznym do uzupełnienia jest pole Komunikat o stanie przechowujące treść udostępnianego wpisu wraz z odnośnikiem do filmu.
  5. Konfiguracja akcji tworzącej nowy wpis w usłudze Facebook

  6. Konfigurację przepływu kończymy, klikając polecenie Utwórz przepływ.

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.