Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Dodajemy notatki zespołowe

Dodajemy notatki zespołowe

Autor: Łukasz Klimkiewicz Opublikowano: 11 listopada 2017 Odsłon: 139

Notatki w witrynie zespołu Microsoft Teams to jedna z metod wymiany informacji między pracownikami. Notes ten bazuje na aplikacji Microsoft OneNote będącej częścią pakietu Microsoft Office 2016 i Office 365. W tym poradniku omówimy pracę z notesem w witrynie zespołu Microsoft Teams.

Dostęp do modułu notatek uzyskujemy zaraz po utworzeniu witryny zespołu, a karta przenosząca nas do OneNote dostępna jest w panelu nawigacyjnym witryny i żeby otworzyć moduł, klikamy element Notatki.

Panel nawigacyjny witryny zespołu

W związku z tym, że notes w Microsoft Teams oparty jest na aplikacji OneNote, uzyskujemy dostęp do tych samych funkcji i elementów, jak w programie klasycznym. W górnej części pola notesu wprowadzamy jego tytuł, a poniżej – w dowolnym miejscu – możemy tworzyć notatki.

Karta z notesem OneNote

Notes w Microsoft Teams przeznaczony jest do pracy zespołowej, więc oczywiście do konkretnego notesu nowe informacje mogą wprowadzać nasi współpracownicy w czasie rzeczywistym. Każda nowa notatka dodana przez kolegę z zespołu jest dodatkowo oznaczana jego inicjałami. Dzięki temu bez problemu zorientujemy się, kto wprowadził nową zawartość.

Treść zapisana w notesie

W notesie witryny zespołu możemy korzystać też z paneli narzędziowych. W panelu Narzędzia główne dostępne są podstawowe funkcje formatowania tekstu i stylów nagłówków oraz narzędzie sprawdzające błędy pisowni.

Panel Narzędzia główne

Panel Wstawianie zawiera opcje umożliwiające utworzenie nowych stron oraz sekcji, wstawienie tabeli, obrazów, załączników plików, odnośników, a także funkcję nagrywania dźwięków.

Panel narzędziowy 'Wstawianie'

Poza tym dostępne są również opcje drukowania notesu i otwarcia trybu edycji w zewnętrznej aplikacji Microsoft OneNote.

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.