Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Dodawanie nowego kontaktu do listy w Skype dla firm

Dodawanie nowego kontaktu do listy w Skype dla firm

Autor: Amadeusz Labuda Opublikowano: 19 września 2017 Odsłon: 290

Jedną z kluczowych opcji oferowanych przez Skype dla firm jest możliwość utworzenia listy kontaktów. To właśnie ona w znacznej mierze sprawia, że komunikacja w zespole odbywa się tak szybko. Co istotne, możemy do naszych kontaktów dodać również osoby korzystające z podstawowej wersji Skype, dzięki czemu w prosty sposób będziemy utrzymywać kontakt również ze swoimi regularnymi klientami. Wbrew pozorom odnalezienie konkretnej osoby w katalogu Skype nie powinno nastręczać większych trudności. Jedyny ewentualny problem, jaki możemy napotkać, to powtarzające się nazwy użytkowników.

Aby dodać nową pozycję do kontaktów w Skype dla firm:

  1. W górnej części głównego menu Skype dla firm odszukujemy pole opisane jako Znajdź osobę, po czym wpisujemy w nim dane osoby, którą chcemy dodać do swojej listy kontaktów.
  2. W polu znajdującym się poniżej wyświetleni zostaną użytkownicy Skype, których dane pokrywają się z tymi, które wprowadziliśmy powyżej. Gdy na liście znajdziemy wybraną osobę, klikamy ją prawym przyciskiem myszy.
  3. W menu, które się wyświetli, należy najechać kursorem na pozycję opisaną jako Dodaj do listy kontaktów, po czym wybrać, do jakiej listy chcemy dodać użytkownika (domyślnie Inne kontakty).
  4. Gdy już tego dokonamy, w głównym widoku Skype dla firm figurować będzie między innymi dodana właśnie osoba. Dzięki temu zyskamy możliwość szybszego kontaktu z nią.

Dodawanie nowego kontaktu

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.