Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Jak dodać stronę?

Jak dodać stronę?

Autor: Damian Więcławek Opublikowano: 12 maja 2017 Odsłon: 692

Dodawanie stron w dokumencie Word jest naturalnym procesem. Strony dodawane są automatycznie, wraz z rozwojem dokumentu, gdy tekst nie mieści się na danej stronie. Jednak jak dodać nową stronę niezależnie od wprowadzanych danych?

  1. Na początek przechodzimy na wstęgę Wstawianie.
  2. Teraz odnajdujemy w sekcji Strony pozycję Pusta strona.
  3. Jak dodać stronę

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.