Zamknij komunikat

Kupuj Office 2013 i Office 365 całą dobę
Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Office 2013 w pudełkach! Wiemy jak będą wyglą...

Office 2013 w pudełkach! Wiemy jak będą wyglądać!

Office 2013, który zadebiutuje na sklepowych półkach już w pierwszym kwartale 2013 roku, zostanie wydany w trzech wersjach: Office Home & Student 2013, Office Home & Business 2013 oraz Office Professional 2013. Pierwsza edycja zawierać będzie aplikacje Word, Excel, PowerPoint oraz OneNote. Druga ponadto klienta pocztowego Outlook, zaś trzecia dodatkowo programy Publisher i Access. Już dziś możecie zobaczyć pudełka, które pojawią się na półkach sklepowych po premierze Office 2013.

Wizerunki pudełek zostały usunięte na żądanie firmy Microsoft Corporation.

Redakcja: Mateusz Miciński Opublikowano: 29 października 2012, 21:30 Odsłon: 2 818 Kategoria: Office 2013

Komentarze

Konkrety widzę ale ceny...ceny gdzie?!
Aleksander, 29 października 2012, 22:28
Cen jzszcze nie ma, ale znając Microsoft nie będą różnić się od tych, jakie mamy teraz na Office 2010.
Kuba, 29 października 2012, 22:34
Opakowania dość estetyczne :) W rzeczywistości duże są te pudełka?
Krzysiek, 29 października 2012, 23:26
Jak by nie patrzeć Microsoft przedstawiał już ceny pakietu Office i z tego co pamiętam to były one wyższe o 20$ od Pakietu 2010
Archer, 30 października 2012, 11:18
Wizerunki pudełek zostały usunięte na żądanie firmy Microsoft Corporation. Oni są chorzy!
Ben, 30 października 2012, 23:15

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.