Komentarze do Podrabiany Windows 7 Ultimate - Microsoft reaguje
Remigiusz
29 maja 2010,
9:04
Wow, i to wszystko dla mnie? Aż mi się broda trzęsie ze wzruszenia.
wroc
29 maja 2010,
9:04
A wystarczyłoby obniżyć ceny. Bo w Polsce nie dość, że nieadekwatne do naszych zarobków, to do tego jedne z najwyższych na świecie!
userek
29 maja 2010,
12:43
Cen nie obniżą bo są zbyt pazerni,lepiej płakać i skomleć wszędzie o piractwie zamiast podjąć jedyne sensowne kroki do walki z nim,nie ma innej alternatywy niż obniżka cen
BlaSOFT
29 maja 2010,
12:58
@wroc, @userek: W przeciwieństwie do Was uważam, że obniżenie cen oprogramowania nie powinno być sposobem walki z piractwem. Gdyby myśleć w takich kategoriach, to możnaby dojść do wniosku, że np. sposobem na zmniejszenie liczby kierowców przekraczających dozwoloną prędkość jest po prostu zwiększenie limitów prędkości. Nie tędy droga!!!
aak111
29 maja 2010,
15:31
Zawsze to samo. Koncern woli windować ceny ponieważ mają z góry obliczoną sprzedaż. Żadne zdrowe argumenty o cenie w stosunku do zarobków nie dotrą bo kogo to obchodzi? Każdy człowiek myślący realnie wie, że gdyby Win7 kosztował 250 zł 90% ludzi kupiłoby dla własnej wygody i spokoju a tak pewnie jak zwykle około90% będzie piratów. Swoją drogą dziwię się takim pędem do Ultimate. Winodows 7 to nie XP i nie ma takiej przepaści między wersjami jakie były między XP Home a XP Professional. Osobiście mam OEM na laptopie Home i porównywałem z wersją Ultimate. Dla "przeciętnego użytkownika" różnica jest niezauważalna. Ale to tak zupełnie na marginesie.
Kibic
29 maja 2010,
22:25
BlaSOFT - mam wrażenie, że jesteś nie z tego świata!!!??? ja zabiam 12 zł na godzinę, czyli muszę około 37 godzin harać aby zakupić oryginała win. nic nie jeść i nie pić. W stanach za 2 godziny pracy kupi sobie win7 i ma zlane --- czujesz rużnicę, czy nadal chcesz szukać innej drogi . Podaj jaka to jest droga.
prgTW
30 maja 2010,
7:29
inna droga ... a kto Ci kaze kupowac Windowsa, jest cala masa innych OSow Unix za free, koniecznie musisz miec okienka, podnieca Cie nazwa "windows"? Kogo to obchodzi ile Ty zarabiasz. Rownie dobrze idz do firmy i popros o podwyzke bo Cie nie stac na nic, a jak szef sie wypnie na Ciebie to sie nie dziw, bo zrobi dokladnie to samo co Microsoft - nikogo nie interesi komfort Twojego zycia, bo to juz tylko Twoj problem ... moze czytaj ksiazki bo malo ludzi to robi a w miedzy czasie oszczedzaj na windowsa.
Poza tym kazdy marudzi ze windows drogi, a co z dodatkowym oprogramowaniem, z ktorego czasami przyjdzie skorzystac np. Office, Photoshop?
Inna droga - oprogramowanie na licencjach GPL i open-source, Linuks nie gryzie, tylko wszyscy sie boja tej nazwy.
RomTom
30 maja 2010,
9:56
Zdecydowanie obniżyć cenę -conajmniej- o 70 % wyeleminuje piractwo.To jedyny sposób prowadzący do celu.
Harahel
30 maja 2010,
12:21
Zgadzam się z przedmówcami w sprawie cen. Gdyby W7 kosztował np. 200zł za wersję Home i nie OEM to nikt poważny się nie bawił by się w zdobywanie i używanie nielegalnej wersji. Proste.
HenRyk
30 maja 2010,
13:07
Prawie wszystkie posty traktują cenę W7 w twierdzeniu, że jest ona za wysoka ale żaden nie wspomniał, że obniżona powinna być cena komputerów np o 50%. Czyżby komputery były tanie?. Jestem stanowczo za obniżeniem cen komputerów. Z powodzeniem starczyłoby na system do nich.
anonim
30 maja 2010,
15:42
To od kupującego zależy, jaki komputer sobie wybierze. Kto Ci każe brać komputer, którego mocy obliczeniowej nie wykorzystasz nawet w 20%?
radko11
30 maja 2010,
16:53
Im chyba o to chodzi. Marketing przewiduje ilość piractwa względem cen oryginałów. Dlaczego w Polsce, np.; brak Win7 w wersji domowej dla 3 komputerów?
Sowa
30 maja 2010,
21:49
Zgadzam sie z przedmówcami co do cen oprogramowania. W USA wersja box siódemki kosztuje 200 dolarów (ok 650 PLN) u nas przy znacznie niższych zarobkach trzeba dać za nią prawie 700 PLN. Czy cena nie mogła by być w jakiś sposób powiązana ze średnią zarobków? Od lat kupuję oryginalne wersje ale niesmak co do cen nadal ten sam. Nie da się ukryć że pochyliłem nisko głowę kilka lat temu gdy z okazji jubileuszu mogłem nabyć MS Office 2007 (wersja "Home and student") za 150 PLN.
anonim
30 maja 2010,
22:01
Upgrade do Windowsa & Home Premium kosztuje 200 zł. MOzna go zainstalować nawet na czystym dysku (najpierw raz - bez klucza, potem "aktualizacja" - inaczej klucza nie zaakceptuje).
moje zdanie
31 maja 2010,
10:34
blasoft napisał: "Gdyby myśleć w takich kategoriach, to możnaby dojść do wniosku, że np. sposobem na zmniejszenie liczby kierowców przekraczających dozwoloną prędkość jest po prostu zwiększenie limitów prędkości", ale zwiększając wysokość mandatów 10x raczej mało kto by się odważył przekroczyć prędkość. Co do ceny OS to tak naprawdę Microsoft może sprzedawać za ile chce bo to ich produkt a konsument albo kupi albo nie jak go nie stać. A piractwo i tak będzie. No chyba że za posiadanie pirackiego programu będzie się szło do więzienia jak za narkotyki.
reni
31 maja 2010,
11:36
Linux open office jest OK, ale do prac biurowych, odbierania email, chodzenia po necie, nawet do obróbki grafiki wektorowej są narzędzia... można programować, matlab jest -gorzej z GRAMI. Jakby gry były robione pod Windows/Linux to super, a tak zabawa z emulatorami, później problem z instalacją updatów, nie wszystkie gry chodzą... albo nie wszystkie chodza płynnie... do tego czasami brak niektórych "fajnych" programów an linuxa... a i te ich odpowiedniki nie są niekiedy tak funkcjonalne jak na platformę Windows... (np. Drzewo Genealogiczne II, jest owszem GRAMPS, ale nie ma tylu możliwości)...
no i GŁOWNA WADA LINUXA TO BRAK INTERNET EXPLORER!!!!!!
.
.
.
-JOKE:P
yol
31 maja 2010,
13:37
Na sprzęt komputerowy warto wydać kilka tysięcy, a już na system (jeżeli chcemy płatny) to kilka stówek szkoda tak? Jak by sprzęt można było ukraść na podobnych zasadach co oprogramowanie to argument byłby podobny - ZA DROGO!! no więc kradnę - no ale nie można i lipa trza kompa kupić.. Inny "argument" - gdzieś tam jest taniej bo popracują chwilę i już mają na łindołsa a Polaczek nie. Podejrzewam że jest identyko z samochodami które tam są tańsza, i co? Jeździsz już kradzioną furą czy zamierzasz dopiero ukraść?? No bo przeciez napewno u nas jest za drogo no a to takie niesprawiedliwe! Żenada.. Za drogie? Nie stać cię? To kup tańsze a nie kradnij do tego tłumacząc się jak dzieciak..
kel
31 maja 2010,
13:41
@reni
Explorera można na linucha doinstalować, nie ma z tym problemu :)
Józef
6 czerwca 2010,
7:24
Ja posiadam legalnego Windowsa 7 Professional ale uważam,że każdy nowo kupiony komputer powinien posiadać system jak ktoś napisał w cenie do 250,-!To jednak nie wszystko,kupisz legalnie zainstalujesz trzy,cztery razy i musisz wydzwaniać by ci jaśnie mądrzy raczyli aktywować,to już jest złodziejstwo!dałem 520,- i mam o coś żebrać? w końcu chyba jest moją własnością ,bynajmniej ja tak myślę ale Microsoft jest innego zdania! więc piractwu się nie dziwię.
BlaSOFT
6 czerwca 2010,
11:39
@Józef
To nie jest tak, że jak zapłacisz te 520 zł za Windowsa to on jest Twoją własnością. Windows jest cały czas własnością Microsoftu, a Ty jedynie płacisz za to, że Microsoft pozwala Ci z oprogramowania korzystać.
hubert
7 czerwca 2010,
17:56
jak by Bill zjechał z ceny to może bym tego windowsa kupił a takto to jade na xpku
Szymon
8 czerwca 2010,
10:54
Eeee.. News Flash, Gates nie przcuje w MS od około 2 lat. Znaczy decyzje co do cen, ird. to już nie jego broszka.
Jeronimo
25 czerwca 2010,
8:19
A tak przy okazji to zapytam się szanownych tych panów co tak piszą że oprogramowanie windowsa nie powinno byc tańsze. Jestem ciekaw z jakich wersji wy korzystacie pirat czy oryginał. A jesli nawet oryginał to ile wypuściliście już piratów na giełdzie komputerowej. :)
Na całym świecie ludzie dzielą się na 2 grupy:
Jedna to ci co korzystaja z piratów i sie przyznają
Druga to ci co korzystają z piratów ale sie wypierają.
Bronco
20 sierpnia 2010,
19:09
Do Jeronimo
Ja korzystam z Linuxa Ubuntu 10.04 Lucid Linx...super. Bardziej przyjazny i łatwiejszy od Win
Dodaj swój komentarz