UWAGA! Promocja dla firm - MICROSOFT OFFICE 365  na 12 miesiecy ZA DARMO! Tylko na CentrumXP.pl!
Wielka promocja Office 365 na CentrumXP.pl!
Do góry Skomentuj

Plugin do Firefoksa od Microsoftu

Plugin do Firefoksa od Microsoftu

Firma Microsoft wydała oficjalny plug-in pozwalający na bezproblemową obsługę strumieniów multimedialnych przez Firefoksa. Tego raczej się nikt nie spodziewał - producent Internet Explorer przygotował specjalny dodatek dla swojego największego konkurenta na tym polu.

O problemach, których doświadczali użytkownicy tej przeglądarki wiadomo było od dawna: podczas próby odtwarzania niektórych plików w Internecie zamiast okna odtwarzacza widoczne było puste okno. Do niedawna nieoficjalnym sposobem pominięcia tego typu niedogodności było znalezienie trzech specjalnych plików DLL i skopiowanie ich do folderu głównego przeglądarki. Według przedstawicieli Microsoft wtyczka została stworzona właśnie dla tych użytkowników i dowodzi, iż firma chce współpracować z twórcami alternatywnych przeglądarek.

Plug-in współpracuje z odtwarzaczem multimedialnym Windows Media Player od wersji 6.4 i z systemami Windows XP SP2 oraz Vista w edycjach 32 i 64 bitowych. Zainteresowanych zapraszamy na stronę Firefox Add-ons.

Redakcja: Marcin Górny Opublikowano: 17 kwietnia 2007, 16:15 Odsłon: 6 440 Kategoria: Windows Media Player

Komentarze

Chce współpracować by je za jakiś czas przejąć :LOL
Delphin®, 18 kwietnia 2007, 19:30
Mnie to nie dziwi. Z Apple współpracuje cały czas wydając wszystko z rocznym opóżnieniem dla Mac OS. Microsoft nie chce też, żeby format WMA stracił na znaczeniu.
http://szmitek.xt.pl , 18 kwietnia 2007, 20:06
Wy jesteście nienormalni! Jakoś nie widziałem żeby np. Opera itp. pomogły IE w rozwoju! Ja oczywiście nie używam Firefoxa, bo to beznadziejna przeglądarka, taka beznadziejna, że inne firmy jej pomagają. Jakoś IE nikt nie pomaga, a na wszelakich testach zajmuje 1 miejsce. Ja sam z niego korzystam i jestem z tego dumny! :)
koksik12, 18 kwietnia 2007, 21:31
Zgadzam się z tobą koksik12 :) Ja też jestem dumny z tego, że używam IE!
leszek240, 18 kwietnia 2007, 21:33
Jestem z wami leszek i koksik. Też używam IE! :)
Halinka58, 18 kwietnia 2007, 21:34
Ciesze się Halina że jesteś po stronie IE! :)
koksik12, 18 kwietnia 2007, 21:36
Ja też używam IE.
Adam, 18 kwietnia 2007, 21:45
Dobrze się czujecie? :|
sferis, 19 kwietnia 2007, 07:50
Ja używam Firefox i jestem zadowolony, czasem IE 7 i jest też wporządku;)
Tizzz, 19 kwietnia 2007, 09:46
IE jest dla sekretarek. Prawdziwe możliwości dzisiejszych przeglądarek siedzą właśnie w FF. Standardy, najnowsze technologie. To możecie znaleźć tylko w FF. Mnogość różnego rodzaju dodatków, skórek - i to wszystko za free. Pokażcie mi jak w IE debuggować javascrypt. Tylko przez alert() :) a FF macie darmowy plugin pozwalający na krokowe debuggowania js. (http://www.getfirebug.com/).
Seba , 19 kwietnia 2007, 11:46
"Mnogość różnego rodzaju dodatków, skórek " wow! no nie, w takim razie chyba się przerzucę na ff!
john, 19 kwietnia 2007, 14:04
ooo to przegladarki sa dl skorek i dodatkow? Kurcze znowu mnie w szkole oszukali!! Mowili ze to do ogladania stron. Maja jak najwierniej oddacto co napisal autor strony. Z tego co pamietam to90% stron jes tworzonych pod IE ciekawe czemu?Moze to ta ilosc odbiorcow? A moze jest lepsza? Ja tam nie wiem. Mam IE i wszystko dziala, smiga, buczy...
ktos, 19 kwietnia 2007, 17:27
Nie wierzę. Tego nie zrobił Micro$hit to niemożliwe!
adrian-neo12, 19 kwietnia 2007, 17:35
To włom do Firefoxa od czegoś musieli zacząć :) Pierwsza dziura, po czym kolejne jak wirus i niezależna grupa-konkurencja przestanie istnieć, żal tej przeglądarki tak ją lubię zwłaszcza ze skórką Noia .... To już w mitologii znano , nasówa mi się jedno Koń Trojański, tylko zamiast zbrojnych będą siedziały tam cyfrowe bity spod których wyłaniać się bendą chciwe oczka Billa :)
Sekretarka, 19 kwietnia 2007, 17:40
Ja pierdykam, dawno tu nie siedziałem na centrumxp, widzę że tu coraz gorzej ... same sekretarki i inne blondynki , normalnie nienormalnie hehe, IE to jest przeglądarka netu he he, to jest internet exploiter dla dzieci neo, sekretarek i blondynek he he, no ale jeśli wam pasi to używajcie tego paścia dalej, nikt wam nie broni, jako tako ten net przeglądać się da przez nią , he he, narka
Onlinemaster, 19 kwietnia 2007, 23:05
Jakoś nie widzę żeby firefox był lepszy od IE. Może wtedy kiedy Microsoft nie wydał IE7. Ale teraz każda firma potwierdza że IE7 jest najlepszy. Nie oszukujmy się! :)
leszek240, 20 kwietnia 2007, 19:34
Zgadzam się z tobą Leszek240.
koksik12, 20 kwietnia 2007, 19:41
Wasze spory są śmieszne. W programie do przeglądania stron internetowych najważniejsze jest bezpieczeństwo a nie różnego rodzaju dodatki, skórki i wodotryski. Tak samo jest z systemem operacyjnym. Większość użytkowników komputerów wcale o to nie dba lub robi to nieświadomie. Najbezpieczniejszą przeglądarką jest od dawna Opera. Posiada - 0% niezałatanych dziur (http://secunia.com/product/10615/). IE jak zwykle dominuje w ilości niezałatanych dziur, nawt tych z przed kilku lat. Internet Explorer7 w chwili obecnej - 78% niezałatanych dziur (http://secunia.com/product/12366/). Firefox2 posiada - 50% niezałatanych dziur (http://secunia.com/product/12434/) i jest od IE7 o wiele bezpieczniejszy (otwarty kod źródłowy). Praktyka pokazuje, że systemy o otwartym kodzie zdecydowanie przewyższają bezpieczeństwem systemy o kodzie zamkniętym. Dowodzą tego zarówno opinie ekspertów, jak i statystyki czy raporty bezpieczeństwa opracowywane przez niezależnych testerów. Zasadnicze znaczenie dla bezpieczeństwa rozwiązań opartych na oprogramowaniu o kodzie otwartym ma szybkość naprawiania luk i krytycznych błędów. Społeczności programistów rozwijających te produkty dostarczają uaktualnienia i poprawki w czasie niespotykanym w przypadku rozwiązań komercyjnych, niejednokrotnie nawet w tym samym dniu, w którym zgłoszony został błąd. Dlatego na przykład we Francji zarządzono odgórnie, że komputery administracji publicznej mogą pracować tylko pod kontrolą oprogramowania typu Open Source. Dzięki temu poważnie zmniejszyło się ryzyko wycieku poufnych materiałów z francuskich urzędów. W naszym kraju tymczasem wprowadza się nowe rozwiązania informatyczne, a jednocześnie nie zachowuje się choćby pozorów bezpieczeństwa oraz nie dba się o publikację, opracowanych w końcu za publiczne pieniądze, standardów. Źródła systemu GNU/Linux są uważane za najlepiej przeanalizowany kod jaki do tej pory powstał. Oznacza to, że jest on najwyższej jakości i zawiera bardzo małą ilość potencjalnych błędów. O bezpieczeństwo troszczą się zarówno programiści-pasjonaci z całego świata jak również firmy takie jak Red Hat czy Novell, które świadczą usługi z zakresu wsparcia użytkownika końcowego. Bezdyskusyjnie bezpieczeństwo jest ogromnym atutem systemów operacyjnych z rodziny Open Source i znacznie przewyższa poziom bezpieczeństwa systemów dostarczanych bez prawa dostępu do kodu źródłowego. Dane dotyczące bezpieczeństwa systemów Dane pochodzą z dnia 21 marca i nie będą uaktualniane na tej stronie. Aktualne dane dostępne są zawsze na odpowiednich stronach serwisu Secunia (linki przy każdym systemie). Prezentacja procentowa stosunku niezałatanych luk bezpieczeństwa do wszystkich luk ma jedynie pokazać ogólny trend jaki istnieje na rynku zamkniętych i otwartych rozwiązań. Windows Vista (http://secunia.com/product/13223/) - 67% niezałatanych dziur Windows 2003 (http://secunia.com/product/1174/) - 9% niezałatanych dziur Windows XP (http://secunia.com/product/22/) - 18% niezałatanych dziur Windows 2000 (http://secunia.com/product/1/) - 16% niezałatanych dziur Windows Millennium (http://secunia.com/product/14/) - 9% niezałatanych dziur Windows NT 4 (http://secunia.com/product/15/) - 15% niezałatanych dziur Windows 98 (http://secunia.com/product/12/) - 10% niezałatanych dziur Windows 95 (http://secunia.com/product/393/) - 43% niezałatanych dziur Ubuntu 6.10 (http://secunia.com/product/12470/) - 0% niezałatanych dziur Ubuntu 6.06 (http://secunia.com/product/10611/) - 0% niezałatanych dziur Ubuntu 5.10 (http://secunia.com/product/6606/) - 0% niezałatanych dziur Ubuntu 5.04 (http://secunia.com/product/5036/) - 0% niezałatanych dziur Ubuntu 4.10 (http://secunia.com/product/4491/) - 0% niezałatanych dziur Debian GNU/Linux 3.1 g(http://secunia.com/product/5307/) - 1% niezałatanych dziur Debian GNU/Linux 3.0 (http://secunia.com/product/143/) 0% niezałatanych dziur gGentoo Linux 1.x (http://secunia.com/product/339/) 1% niezałatanych dziur Slackware Linux 11.0 (http://secunia.com/product/13491/) 0% niezałatanych dziur gSlackware Linux 10.0 (http://secunia.com/product/4368/) 0% niezałatanych dziur Slackware Linux 9.1 (http://secunia.com/product/2265/) 0% niezałatanych dziur Slackware Linux 8.x (http://secunia.com/product/146/) 1% niezałatanych dziur SUSE Linux 10.1 (http://secunia.com/product/10796/) 1% niezałatanych dziur gSUSE Linux 10 (http://secunia.com/product/6221/) 0% niezałatanych dziur SUSE Linux Enterprise Server 10 (http://secunia.com/product/12192/) 0% niezałatanych dziur openSUSE 10.2 (http://secunia.com/product/13375/) 0% niezałatanych dziur Sun Solaris 2.6 (http://secunia.com/product/406/) 8% niezałatanych dziur Sun Solaris 2.5.1 (http://secunia.com/product/1355/) 0% niezałatanych dziur Podkreślam że badania te były przeprowadzone przez niezależnych testerów nie mających nic wspólnego z Micro$oftem.
Leon, 21 kwietnia 2007, 11:52
No ale powiem ci jedno Leon, nie tylko secunia jest na świecie, są też inne firmy które potwierdzają fakt, że IE7 jest najlepszy. Każda firma inaczej sprawdza bezpieczeństwo. Secunia ma takie wyniki a inna firma ma jeszcze inne wyniki! A wogóle to Secunia miała wiele pomyłek!
leszek240, 21 kwietnia 2007, 14:35
Masz racje Leszek! Ile razy było że Sexunia coś pomyliła, że Secunia podaje fałszywe informację, że niedokładnie testuje produkty itp.
koksik12, 21 kwietnia 2007, 14:37
Sorki za błąd: Sexunia=Secunia
koksik12, 21 kwietnia 2007, 14:37
Macie racje chłopaki. Secunia jest niedokładna.
halinka, 21 kwietnia 2007, 14:38
Ale błąd zrobiłeś koksik12 :">
crazy, 21 kwietnia 2007, 14:39
Każdy w życiu popełnia błedy!
leszek240, 21 kwietnia 2007, 14:39
Crazy bądź bardziej uważny i zobacz że koksik12 napisał "Sorki za błąd: Sexunia=Secunia"
halinka, 21 kwietnia 2007, 14:40
Widzę, że cetrumxp zostało zdominowane przez towarzystwo wzajemnej adoracji. Osoby, które podają bezdyskusyjne argumenty są wyśmiewane. Mam wrażenie, że 3/4 userów tej witryny to pracownicy/fanboye Micro$oftu. Korzystajcie z IE, z zapory systemu windows, zatruwajcie sobie system, a potem go reinstalujcie. I tak w kółko. Phi, pasjonaci M$.
Bartłomiej, 24 kwietnia 2007, 12:24
Ja np. bardzo lubię Microsoft i jego produkty i napewno będę tam pracować.
leszek240, 24 kwietnia 2007, 19:40
Ja też lubie Microsoft i jego produkty! :)
koksik12, 24 kwietnia 2007, 19:41
I cierpisz na rozdwojenie jaźni, niestety. Prędzej niż do Microsoftu, trafisz do zakładu psychiatrycznego.
Bartłomiej, 26 kwietnia 2007, 22:21
To jest pewne :)
leszek240, 27 kwietnia 2007, 18:34
Właśnie ci którzy mają linuxa są psychopatami. Ja kiedyś przyznaję, że pracowałam w linuksie, ale cieszę się, że już nie pracuję! :) PS: Macie rację, że ten Bartłomiej to psychopata!
Sekretarka, 27 kwietnia 2007, 18:37
Też to potwierdzam :)
halinka, 27 kwietnia 2007, 18:38
Nie nawidze tego debilskiego firefoxa! Najlepszy jest IE! :)
adrian 1584, 3 maja 2007, 12:47
Bartek, co się dziwisz? Microsoft stworzył system dla małpy - nie wymagający myślenia. Co więc dziwnego, że wszyscy go bronią? Inaczej musieliby się przyznać do nieuctwa..
oloo, 12 maja 2007, 18:54
Oloo, masz racje. Potem wchodzimy na takie centrum xp i widzimy pokaz mądrości przeciętnych użytkowników Windowsa, typu koksik12, itp. ;)
Bartłomiej, 23 maja 2007, 21:50

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.

Autor:

Komentarz:

Dodaj komentarz