Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

#MicrosoftEDU - kolejne funkcje edukacyjne w ...

#MicrosoftEDU - kolejne funkcje edukacyjne w Windows 10 S

W ramach zapowiedzi integracji funkcji szkolnych z Microsoft Teams zademonstrowano już kilka interesujących przykładów zastosowań. Swoją prezentację kontynuuje Anthony Newbold, który otwiera teraz jeden ze swoich szkolnych projektów. Uruchamia się aplikacja Word Online, w której w czasie rzeczywistym widzimy, jak kilkoro uczniów współtowrzy dokument Word. Uczniowie w czasie rzeczywistym widzą zmiany, nanoszone przez swych kolegów, niezależnie od tego, gdzie obecnie się znajdują. Anthony podkreśla, że te same narzędzia współpracy znajdują się w aplikacjach Excel, PowerPoint i nie tylko.

Co w przypadku, gdy obserwujemy edycję i chcemy dodać coś nowego, aby wiedzieli o tym wszyscy? Anthony przenosi się z powrotem do Microsoft Teams i korzysta z @mentions, by oznaczyć edytowany dokument. W ten sposób przesyła feedback, który zobaczą wszyscy pracujący nad projektem. Inną możliwością jest szybkie zaaranżowanie wideokonferencji, by swoje pomysły przekazać w bardziej naturalny sposób. Anthony wspomina też o możliwości powrotu do wcześniej udzielonej lekcji przez nieobecnego ucznia, który krok po kroku przechodzi przez to, co działo się w klasie.

Catherine dokonuje teraz ważnej zapowiedzi: wsparcie dla szkół w Microsoft Teams zostaje uruchomione dziś w wersji Private Preview, a ogólnodostępne stanie się tego lata.

Krzysztof Sulikowski
2 maja 2017, 18:06
817
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
2 maja 2017, 18:06
817
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.