Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft za pomocą Azure niszczy rzeczy na B...

Microsoft za pomocą Azure niszczy rzeczy na BUILD 2014

Developer Respawn Entertainment zastosował technologię Azure w Titanfallu, głośnej strzelance na Xbox One. Microsoft pokazał teraz, że Azure można wykorzystać także w grach PC.

Demonstracja (2:21:11) pokazuje, jak Azure radzi sobie z bardzo skomplikowanymi wizualizacjami 3D, w których gracz na żywo niszczy budowle, używając wyrzutni rakiet. Standardowy PC po chwili zwalnia z renderingiem do 2-3 FPS. Układ obliczeniowy zostaje przytłoczony operacjami w fizycznym świecie gry. Tymczasem komputer - jak określają go uczestnicy wystąpienia - "high endowy" utrzymuje stałą jakość 32 FPS. Jest to oczywiście zasługa wykorzystania chmury obliczeniowej Azure, przez co GPU zostaje odciążone.

Demonstracja

Podobne rozwiązanie zastosowano już na platformie Xbox One, gdzie chmura oblicza większość operacji sztucznej inteligencji i fizyki w grze Titanfall. Kiedy technologia ta znajdzie zastosowanie w grach na PC? Tego Microsoft nie zdradza, na razie zostając przy demonstracji potencjału, tkwiącego w chmurze.

Redakcja: Krzysztof Sulikowski Opublikowano: 7 kwietnia 2014, 11:22 Odsłon: 1 348 Kategoria: Azure

Komentarze

"high endowy" utrzymuje stałą jakość 32 FPS, nie . Jest to oczywiście zasługa wykorzystania chmury obliczeniowej Azure, przez co GPU zostaje odciążone. Czytam i nie rozumiem znaczenia tego "nie" na końcu pierwszego zdania. Gdyby usunąć kropkę to zdanie to rujnuje w sekundę tok myślenia piszącego i MS :)
DaemonX, 7 kwietnia 2014, 12:19
Powiem szczerze, ja też nie rozumiem. Poprawione, dzięki za uważność ;)
Krzysztof Sulikowski, 7 kwietnia 2014, 15:14

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.