Xbox ze zmianami w pomocy technicznej

Xbox ze zmianami w pomocy technicznej

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 8/17/2018, 11:47 AM

Liczba odsłon: 533

Microsoft aktualizuje politykę wsparcia technicznego dla użytkowników konsol Xbox. Firma twierdzi, że zmiany mają wpłynąć na wzrost szybkości i efektywności obsługi, a ma to zostać osiągnięte dzięki zmianom w aplikacji Xbox Assist, usprawnieniu działania wirutalnych asystentów, poprawie jakości pomocy telefonicznej i integracji graczy na jednym forum dyskusyjnym.

Zmiany w polityce wsparcia technicznego obejmują kilka obszarów. Pierwszy z nich to aktualizacja Xbox Assist, która według zapowiedzi Microsoftu do końca lata ma zostać wyposażona w najnowsze narzędzia rozwiązywania problemów, mające pomóc graczom z obsługą usługi Xbox Live. Drugi obszar to wirtualni agenci dostępni na stronach pomocy technicznej. Ich działanie zostanie zaktualizowane pod kątem rozwiązywania aktualnych problemów z działaniem usług, a ich reakcja zostanie przyspieszona. Jak zapewnia Microsoft, jeżeli wirtualny agent nie będzie w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie, to otrzymamy odnośniki do stron, na których najprawdopodobniej znajdziemy rozwiązanie naszego problemu.

Kolejne istotne zmiany dotyczą wsparcia telefonicznego. Microsoft zamierza wprowadzić opcję oddzwaniania do użytkowników zgłaszających problem przez telefon. Dzięki temu gracze nie będą musieli czekać na linii na zgłoszenie operatora, co jak wszyscy doskonale wiemy, może trwać nawet kilkadziesiąt minut. Podobna funkcja zostanie zaimplementowana w systemie śledzenia statusu naprawy urządzeń. Pracownicy pomocy technicznej będą wprowadzać informacje o zmianie statusu, a te będą dostępne w witrynie konta Microsoft gracza.

Ostatnia zmiana związana jest z przeniesieniem Xbox Forums do Microsoft Community Forums. Taki zabieg ma na celu zintegrowanie graczy różnych platform w jednym miejscu. Microsoft informuje przy tym, że fora gier Forza Motorsports oraz Halo pozostaną aktywne na oddzielnych stronach.