Wyszukiwanie tekstu

Wyszukiwanie tekstu

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 1/31/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3670

Zapewne nie raz zdarzyło się, że w dużych ilościach danych można było się pogubić, a wyszukiwanie konkretnej wartości trwało wieki. W programie Excel 2016 taka sytuacja również może się przydarzyć. Dlatego w celu ułatwienia wyszukiwania tekstu, możemy skorzystać z funkcji, która zrobi to za nas. W tej poradzie pokażemy, jak wyszukać tekst.

  1. Aby znaleźć, tekst przechodzimy na zakładkę Narzędzia główne.
  2. Dalej, w sekcji Edytowanie rozwijamy listę Znajdź i zaznacz i wybieramy polecenie Znajdź.
  3. jak znaleźć tekst

  4. Teraz w polu tekstowym Znajdź wpisujemy szukaną wartość i klikamy przycisk Znajdź wszystko. Teraz w dolnej części okna wyświetlona zostanie lista ze wszystkimi wystąpieniami i lokalizacjami szukanej wartości. Oczywiście w opcjach dodatkowych możemy ustawić opcję szukania nie tylko w pojedynczym arkuszu, ale także skoroszytach. Za pomocą przycisku Znajdź następny, szukany fragment zostanie zaznaczony w arkuszu.
  5. wyszukiwanie tekstu

Okno wyszukiwania dostępne jest także po wciśnięciu klawiszy Ctrl + F.