Wsparcie techniczne urządzeń Surface wkracza w nowy wymiar

Wsparcie techniczne urządzeń Surface wkracza w nowy wymiar

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 7/11/2017, 1:11 PM

Liczba odsłon: 1859

Wielkie firmy często, aby powiększyć swoje dochody bądź wpływy, nawiązują pomiędzy sobą współpracę. Widać to doskonale na przykładzie działań takich gigantów jak Microsoft, który posiada ogromną wręcz liczbę zawartych porozumień tego typu. Ostatnie zaś z nich nawiązane zostało z firmą IBM, której rozwiązanie ma poprawić jakość obsługi technicznej klientów biznesowych korzystających z urządzeń linii Surface.

Rozwiązanie to nosi nazywę Technology Support Services (TSS), zaś jego głównym celem jest ulepszenie przede wszystkim programu rozszerzonej gwarancji, oferowanego przez giganta z Redmond. Ponadto Microsoft ogłosił, że w ramach rozszerzonej wersji tego typu gwarancji zapewni dostarczenie urządzenia zastępczego już następnego dnia, podobnie jak usługi serwisowej na miejscu. Usprawnienia tego typu dostępne są obecnie w 10 krajach, jednak liczba ta może ulec zwiększeniu. Zapowiedziane zostało też uruchomienie jesienią Surface Reseller Alliance, programu mającego na celu zapewnienie sprzedawcom urządzeń Surface odpowiednich materiałów szkoleniowych i pomocniczych.

Surface Pro

Wieści te zapewne ucieszą przedsiębiorców korzystających z urządzeń Surface. Koniec końców urządzenie uszkodzone, chociażby tymczasowo, generuje straty.