Udzielanie pełnomocnictwa do skrzynki pocztowej

Udzielanie pełnomocnictwa do skrzynki pocztowej

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
22.11.2017
0 komentarzy
742 wyświetlenia

Klient pocztowy Outlook w Office 365 umożliwia przyznawanie dostępu do naszej poczty współpracownikom. Ze względu na bezpieczeństwo naszej poczty należy bardzo rozważnie korzystać z tej funkcji i w tym poradniku opiszemy, jak z nią pracować.

  1. Prawym przyciskiem myszy klikamy nazwę naszej skrzynki odbiorczej.
  2. Z menu kontekstowego wybieramy opcję Uprawnienia.
  3. Menu konteksowe skrzynki pocztowej

  4. W oknie konfiguracji uprawnień, w jego górnej części klikamy symbol + (Nowe).
  5. Wprowadzamy nazwę lub adres e-mail współpracownika, któremu chcemy udzielić dostępu do naszej poczty i zatwierdzamy klikając przycisk Dodaj.
  6. Menu wyboru osoby uprawnianej do dostępu

  7. W sekcji Uprawnienia rozwijamy menu Poziom uprawnień i wybieramy jeden z dostępnych elementów:
    1. Właściciel
    2. Właściciel

    3. Publikujący redaktor
    4. Publikujący redaktor

    5. Redaktor
    6. Redaktor

    7. Publikujący autor
    8. Publikujący autor

    9. Autor
    10. Autor

    11. Autor niebędący redaktorem
    12. Autor niebędący redaktorem

    13. Recenzent
    14. Recenzent

    15. Współautor

    Współautor

  8. Nadawanie praw dostępu kończymy klikając przycisk OK.

Po zatwierdzeniu konfiguracji wybrany przez nas współpracownik otrzyma wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu dostępu do naszej skrzynki pocztowej. Katalog z folderami naszej skrzynki pojawi się również na liście katalogów w jego poczcie.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Outlook

Komentarze

Skomentuj

Autor