Tworzenie planu pracy

Tworzenie planu pracy

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
24.11.2017
0 komentarzy
665 wyświetleń

Tworzenie nowego planu pracy w aplikacji Planner jest bardzo prostą czynnością, na którą składa się zaledwie kilka kliknięć myszką. W tym krótkim poradniku opiszmy proces tworzenia nowego planu.

Okno główne aplikacji Planner

  1. W panelu nawigacyjnym aplikacji Planner (z lewej strony ekranu) klikamy polecenie + Nowy plan.
  2. Wprowadzamy nazwę planu.
  3. Określamy prywatność:
    1. Publiczny – wszyscy użytkownicy w organizacji mogą wyświetlać zawartość planu;
    2. Prywatny – zawartość planu mogą wyświetlać tylko zaproszeni użytkownicy.
  4. Opcjonalnie wprowadzamy opis planu pracy.
  5. Klikamy polecenie Utwórz plan.

Kreator nowego planu pracy

Plan został zapisany w aplikacji Planner. Co ważne, po utworzeniu nowego planu w usłudze Office 365 automatycznie tworzona jest nowa grupa. Dzięki temu oprócz planu zadań możemy tworzyć kalendarze, prowadzić konwersacje oraz wymiany plików i przechowywać je w przydzielonej przestrzeni chmury OneDrive. Otrzymujemy też dostęp do notesu opartego o program OneNote. Nowy plan oraz grupa otrzymują też swój własny alias poczty elektronicznej, taki sam jak nazwa planu w firmowej domenie.

W aplikacji Planner możemy tworzyć plany pracy na własne potrzeby, ale możliwości programu zostaną najlepiej wykorzystane w pracy zespołowej. Dlatego też po utworzeniu nowego planu, najlepiej od razu zaprosić do niego współpracowników. Żeby to zrobić:

  1. Rozwijamy menu Członkowie w prawej górnej części ekranu.
  2. Wprowadzamy imię i nazwisko użytkownika lub jego adres e-mail.
  3. Zatwierdzamy wybór kliknięciem w nazwę użytkownika.

Menu zapraszania pracowników do planu zadań


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Planner

Komentarze

Skomentuj

Autor