Menu kategorii
  • Tworzenie planu pracy

    Tworzenie planu pracy

     Łukasz Klimkiewicz
    Łukasz Klimkiewicz
    00:00
    24.11.2017
    1826 wyświetleń

    Tworzenie nowego planu pracy w aplikacji Planner jest bardzo prostą czynnością, na którą składa się zaledwie kilka kliknięć myszką. W tym krótkim poradniku opiszmy proces tworzenia nowego planu.

    Okno główne aplikacji Planner

    1. W panelu nawigacyjnym aplikacji Planner (z lewej strony ekranu) klikamy polecenie + Nowy plan.
    2. Wprowadzamy nazwę planu.
    3. Określamy prywatność:
      1. Publiczny – wszyscy użytkownicy w organizacji mogą wyświetlać zawartość planu;
      2. Prywatny – zawartość planu mogą wyświetlać tylko zaproszeni użytkownicy.
    4. Opcjonalnie wprowadzamy opis planu pracy.
    5. Klikamy polecenie Utwórz plan.

    Kreator nowego planu pracy

    Plan został zapisany w aplikacji Planner. Co ważne, po utworzeniu nowego planu w usłudze Office 365 automatycznie tworzona jest nowa grupa. Dzięki temu oprócz planu zadań możemy tworzyć kalendarze, prowadzić konwersacje oraz wymiany plików i przechowywać je w przydzielonej przestrzeni chmury OneDrive. Otrzymujemy też dostęp do notesu opartego o program OneNote. Nowy plan oraz grupa otrzymują też swój własny alias poczty elektronicznej, taki sam jak nazwa planu w firmowej domenie.

    W aplikacji Planner możemy tworzyć plany pracy na własne potrzeby, ale możliwości programu zostaną najlepiej wykorzystane w pracy zespołowej. Dlatego też po utworzeniu nowego planu, najlepiej od razu zaprosić do niego współpracowników. Żeby to zrobić:

    1. Rozwijamy menu Członkowie w prawej górnej części ekranu.
    2. Wprowadzamy imię i nazwisko użytkownika lub jego adres e-mail.
    3. Zatwierdzamy wybór kliknięciem w nazwę użytkownika.

    Menu zapraszania pracowników do planu zadań


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Planner