Twórca franczyzy Mass Effect odpowiedzialny za gry na HoloLens

Twórca franczyzy Mass Effect odpowiedzialny za gry na HoloLens

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 5/19/2015, 4:15 PM

Liczba odsłon: 2323

HoloLens to urządzenie o sporym potencjale, którego zastosowania nie zamykają się na rozszarzeniu interfejsu aplikacji i systemu o nowe wymiary czy wykorzystaniu w medycynie, przemyśle i... eksploracji Marsa przez NASA. Nadal dopracowywana technologia holograficzna posłuży też graczom. Dziś mamy okazję poznać człowieka, odpowiedzialnego za ten proces.

Na oficjalnej stronie Xbox Wire pojawił się wywiad z Caseyem Hudsonem, dyrektorem kreatywnym Microsoft Studios. Pracuje on teraz nad rozwojem gier na platformy Xbox i HoloLens. "Jako dyrektor kreatywny w Microsoft Studios skupię się przede wszystkim na kreatywnej stronie doświadczeń HoloLens. Jestem ekstremalnym pasjonatem potencjału, jaki tkwi w tej technologii, o czym może zaświadczyć każdy, z kim rozmawiałem na przestrzeni ostatnich kilku lat. Myślę, że Microsoft wykonał kawał dobrej roboty, łącząc rzeczywistość i technikę hologramową, co będzie znacząco rzutowało na sposób naszej interakcji z technologią w nadchodzących latach" - tłumaczy Hudson.

HoloLens

Hudson stał się szerzej znany jako twórca franczyzy Mass Effect w Electronics Arts/BioWare spędził w firmie 15 lat. Wcześniejsze stanowisko porzucił w sierpniu, by "podjąć się nowego zestawu wyzwań" i "innych niesamowitych projektów". Spore doświadczenie w branży gier pozwoliło mu objąć nową posadę w Microsoft Studios. "Będę również pracować nad innowacyjnymi tytułami na Xbox, pomagając im odnieść sukces poprzez nadanie jasnego kierunku i kreatywnej wizji. Będę zaangażowany w twórcze aspekty gamingu na Xbox i Windows, z czego bardziej zadowolony już być nie mogę. Rozwijane projekty, które jak dotąd widziałem, są niesamowite i niesamowite będzie doświadczenie pomagania tym zespołom na końcowym odcinku" - dodaje Hudson.

Microsoft nie podał jeszcze planowanej daty premiery HoloLens. Z drugiej strony firma wspominała o "przedziale czasowym Windows 10", co może oznaczać zarówno lato lub jesień 2015 r., jak i wiosnę 2016. Nie wiemy także, jakie gry będą wykorzystywać holograficzną technologię urządzenia, choć obecność doświadczonych zespołów może wróżyć jedynie high-endowe produkcje. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samym urządzeniu, zapraszamy do naszego posta: Microsoft HoloLens w pytaniach i odpowiedziach.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia