Scenariusze użycia programu Publisher

Scenariusze użycia programu Publisher

Autor: Microsoft

Opublikowano: 1/1/2005, 12:00 AM

Liczba odsłon: 2997

Tworzenie, projektowanie i publikowanie efektownych materiałów

Program Publisher 2003 – podobnie jak Publisher w wersjach 2002 i 2000 – został zaprojektowany specjalnie z myślą o potrzebach małych firm, zwłaszcza ich właścicieli, menedżerów i pracowników działów marketingu. Jednakże popularność tego programu stale wzrasta także wśród innych użytkowników.

Poniższe scenariusze użycia pokazują, jak program Publisher może być wykorzystany zarówno w miejscu pracy, jak i poza nim.

Uwaga Opisane tu firmy, organizacje, produkty, osoby i wydarzenia są fikcyjne i służą jedynie zilustrowaniu przykładów. Wszelkie podobieństwo do rzeczywistych nazw firm, organizacji, produktów, bądź też osób i wydarzeń jest niezamierzone.

Właścicielka małej firmy: Agnieszka   Właścicielka małej firmy: Agnieszka
Agnieszka używa programu Publisher 2003 do tworzenia profesjonalnych materiałów dotyczących sprzedaży, działań marketingowych i komunikacji z klientami, dzięki czemu nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z zatrudnieniem zewnętrznej agencji.
Pracownik firmy średniej wielkości: Piotr   Pracownik firmy średniej wielkości: Piotr
Piotr tworzy drukowane i wysyłane pocztą elektroniczną biuletyny, a także broszury wykorzystywane w wewnętrznej komunikacji firmowej – zarówno przy opracowywaniu rozliczeń dla pracowników, jak i przy okazji organizowania firmowych pikników.
Użytkownik domowy i wolontariusz: Iwona   Użytkownik domowy i wolontariusz: Iwona
Iwona wykorzystuje program Publisher poza miejscem pracy do tworzenia różnorodnych materiałów przydatnych w domu oraz w instytucji charytatywnej, w której się udziela – takich jak kolorowe ulotki czy elektroniczne biuletyny.