Rozwiązania kolejnej firmy wejdą do produktu Microsoft Dynamics CRM

Rozwiązania kolejnej firmy wejdą do produktu Microsoft Dynamics CRM

 Krzysztof Kapustka
Krzysztof Kapustka
18:52
21.03.2013
0 komentarzy
1554 wyświetlenia

Microsoft przejął firmę Netbreeze - dostawcę narzędzi monitorujących sieci społecznościowe. Rozwiązania te zostaną wcielone do produktu Microsoft Dynamics CRM w ramach dwóch tegorocznych aktualizacji.

Oficjalne ogłoszenie przejęcia firmy Netbreeze przez Microsoft miało miejsce podczas konferencji Convergence ERP/CRM 2013 odbywającej się w Nowym Orleanie. Nie padły natomiast żadne liczby czy warunki dotyczące tej transakcji. Microsoft poinformował jedynie, że rozwiązania przejętej właśnie firmy staną się częścią Microsoft Dynamics CRM, a sam produkt doczeka się w tym roku dwóch dużych aktualizacji.

Pierwsza z nich, o nazwie kodowej Gemini, ma związek z przejętą kilka miesięcy temu firmą MarketingPilot, a dokładniej z jej technologią automatyzacji marketingu. MarketingPilot 15 umożliwi użytkownikom planowanie i śledzenie interakcji pomiędzy klientami na praktycznie wszystkich kanałach dystrybucji. Klientom w Stanach Zjednoczonych Microsoft udostępni to uaktualnienie jeszcze pod koniec tego miesiąca, a klienci międzynarodowi otrzymają je pod koniec roku.

Pod koniec bieżącego roku zostanie wydana również druga aktualizacja, której nazwa kodowa brzmi Orion. Jej częścią będą lokalne aplikacje CRM na urządzenia iPad i Windows 8, a także zaprezentowana już integracja Dynamics CRM z widżetami firmy Netbreeze. Integracja ta umożliwi szybki przegląd bieżących trendów społecznościowych, a także wyposaży klientów w szereg opcji raportowania, dotyczących m.in. języka, analizy wydźwięku czy interakcji w sieciach społecznościowych.

Microsoft ogłosił również plany dotyczące wydania produktów GP i NAV w wersjach hostowanych na platformie Windows Azure.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://msdynamicsworld.com/story/microsoft-acquires-netbreeze-add-social-media-monitoring-analytics-all-dynamics-crm-customers

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor