Resume Assistant w Word pozwoli napisać lepsze CV w oparciu o dane z LinkedIn

Resume Assistant w Word pozwoli napisać lepsze CV w oparciu o dane z LinkedIn

Krzysztof Sulikowski
02:21
09.11.2017
1 komentarz
1069 wyświetleń

Microsoft poinformował dziś o wprowadzeniu nowej funkcji do programu Word, która pomoże nam w "opracowaniu bardziej konkurencyjnych życiorysów zawodowych". Resume Assistant - bo taką nosi nazwę - działa w oparciu o wglądy z LinekIn, pozwalając kandydatowi zaprezentować się od właściwej strony. Jak powstała nowa funkcja i kiedy będzie można z niej skorzystać?

Według badań przeprowadzonych przez Microsoft największą trudność podczas pisania CV sprawia odpowiedni dobór słów. 60% użytkowników stwierdziło, że nie byli pewni, czy sportretowali siebie w najlepszy sposób, a 50% - że ich skrojone na miarę konkretnej branży CV blokowało drogę do sukcesu. 30% przyznało, że nie wie, jak inni w ich roli opisywaliby siebie, a blisko 80% uznało, że chcieliby poznać inne życiorysy osób ze swojej branży. Resume Assistant został zaprojektowany, by rozwiązać wszystkie te problemy.

Jak dokładnie działa funkcja asystenta? Przede wszystkim ma ona wgląd w dane milionów użytkowników LinedIn - w tym prawdopodobnie wielu o podobnym doświadczeniu zawodowym, jak osoba aplikująca - i pomaga użytkownikowi sprawdzić, czy sposób pisania jest poprawny. Microsoft poinformował, że około 80% życiorysów pisanych jest w Wordzie. Z tego względu jego integracja z LinkedIn wydaje się całkiem wartościową propozycją. Użytkownicy programu zyskają wgląd w popularne umiejętności z profilów LinkedIn i będą mogli dodawać je do swojego CV. Można też będzie zobaczyć przykładowe życiorysy pasujące do danego stanowiska i sięgnąć do artykułów z poradami dotyczącymi pisania. Ostatnią z odnotowanych nowości będzie możliwość skorzystania z ProFinder, by otrzymać profesjonalną pomoc.

Word Resume Assistant

Resume Assistant zadebiutuje w kompilacjach Office Insider w tym tygodniu, a do ogólnodostępnego wydania Word w Office 365/Microsoft 365 trafi w najbliższych miesiącach.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://blog.linkedin.com/2017/november/8/Creating-your-resume-just-got-a-whole-lot-easier-with-Microsoft-and-LinkedIn

Polecamy również w kategorii Office 365

Komentarze

  • adkawpadka 08:34 28.11.2017

    Korzystałam ze strony szybkiecv i według mnie najlepsza i najłatwiejsza w obsłudze stronka. Wszędzie wskazówki co i gdzie napisać i mnóstwo szablonów do wykorzystania przy wersji premium ;)

Skomentuj

Autor