Problemy z Office 365? Wirtualny asystent pomoże je rozwiązać

Problemy z Office 365? Wirtualny asystent pomoże je rozwiązać

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 5/12/2016, 7:06 PM

Liczba odsłon: 4238

Office 365 słynie z niezawodności, a dostępność jego usług przekracza 99,9% czasu. Gdy nadarzy się problem - na przykład nie możemy odebrać poczty - próbujemy dochodzić przyczyny i jak najszybciej przywrócić sprawne działanie. Co się wydarzyło? Czy to problem z naszym łączem internetowym, czy może ktoś z naszej firmy usunął nam dostęp do wspólnej skrzynki? By znaleźć przyczynę usterki i rozwiązać problem z Office 365, możemy skorzystać z nowego narzędzia od Microsoft.

Asystent odzyskiwania i pomocy technicznej firmy Microsoft dla usługi Office 365, czy może po prostu Asystent, to łatwa w użyciu aplikacja, która zadaje użytkownikowi kilka pytań, sprawdza, czy nie doszło do jednej z typowych usterek, a następnie może w naszym imieniu wprowadzić rozwiązanie. Podczas gdy obecna wersja Asystenta skupia się przede wszystkim na typowych scenariuszach awarii w Outlook i ogólnych problemach z instalacją/aktywacją Office 365, w przyszłości będzie radził sobie z jeszcze większą liczbą przypadków. Jak to działa? "Program Asystent odzyskiwania i pomocy technicznej przeprowadza testy w celu ustalenia przyczyny problemu. Może on rozwiązać wiele problemów za Ciebie lub pokazać, jak rozwiązać je samodzielnie".

Asystent odzyskiwania i pomocy technicznej firmy Microsoft dla usługi Office 365

Narzędzie poradzi sobie z wieloma typowymi problemami: mamy subskrypcję Office 365, ale nie wiemy, gdzie przejść, aby ją zainstalować; pakiet Office jest zainstalowany, ale nie można go aktywować; Outlook zawiesza się podczas ładowania profilu lub ma problemy z połączeniem; nie możemy synchronizować poczty na urządzeniu przenośnym etc. Asystent posiada jeszcze ograniczone możliwości, więc mogą zaistnieć sytuacje, w których problemy nie znikną. Co wówczas należy zrobić? "Jeśli program Asystent odzyskiwania i pomocy technicznej nie może rozwiązać problemu za Ciebie, podamy sugestie dotyczące kolejnych kroków i pomożemy Ci skontaktować się z pomocą techniczną usługi Office 365". Gdy problemu nie ma na liście, można go opisać w specjalnym polu tekstowym i wysłać do firmy Microsoft.

Program Asystent odzyskiwania i pomocy technicznej firmy Microsoft dla usługi Office 365 pobierzemy bezpłatnie ze strony diagnostics.outlook.com.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia