Nowa (4.0) wersja systemu Microsoft Dynamics CRM została udostępniona klientom w języku angielskim na początku roku. Premiera biznesowa polskiej wersji odbyła się dzisiaj podczas spotkania dla klientów w hotelu Novotel Centrum w Warszawie. W trakcie premierowego spotkania zalety użytkowania systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 zaprezentowali także klienci Microsoft, m.in. firmy: Infor.pl S.A., Teleinvention Sp. z o.o., Vistula & Wólczanka S.A. Jedną z istotnych cech nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Dzięki niemu, każdy pracownik/użytkownik korzystający z pakietu Microsoft Office, a w szczególności z poczty elektronicznej Microsoft Outlook, jest w stanie bardzo szybko zacząć pracę w systemie CRM. Zupełnie nowymi funkcjonalnościami w systemie CRM firmy Microsoft są: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość.
Do tej pory z systemów CRM Microsoft korzysta ponad 500 000 użytkowników z ponad 12 tysięcy firm w ponad 80 krajach. W Polsce Microsoft oferuje systemy CRM od końca 2004 roku. Zrealizowane wdrożenia zakończyły się sukcesem w firmach produkcyjnych, handlowych, w instytucjach finansowych oraz firmach działających w sektorze usług IT. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise i Professional, dzięki czemu rozwiązanie może być wdrażane dla dowolnej liczby użytkowników.