Polska premiera Microsoft Dynamics CRM 4.0

Polska premiera Microsoft Dynamics CRM 4.0

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 3/13/2008, 7:40 PM

Liczba odsłon: 2701

Microsoft ogłosił wprowadzenie na rynek polskiej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Jest to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta. Rozwiązanie jest również wydajną i skalowalną platformą, na bazie której certyfikowani partnerzy Microsoft realizują wdrożenia w poszczególnych firmach, dopasowując system do specyficznych potrzeb klientów. Zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość definiowania przepływów prac podnosi produktywność podejmowanych działań. W nowej wersji systemu wprowadzono wiele nowych funkcjonalności: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość. Zupełną nowością jest również łatwy w obsłudze i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika.

Nowa (4.0) wersja systemu Microsoft Dynamics CRM została udostępniona klientom w języku angielskim na początku roku. Premiera biznesowa polskiej wersji odbyła się dzisiaj podczas spotkania dla klientów w hotelu Novotel Centrum w Warszawie. W trakcie premierowego spotkania zalety użytkowania systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 zaprezentowali także klienci Microsoft, m.in. firmy: Infor.pl S.A., Teleinvention Sp. z o.o., Vistula & Wólczanka S.A. Jedną z istotnych cech nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Dzięki niemu, każdy pracownik/użytkownik korzystający z pakietu Microsoft Office, a w szczególności z poczty elektronicznej Microsoft Outlook, jest w stanie bardzo szybko zacząć pracę w systemie CRM. Zupełnie nowymi funkcjonalnościami w systemie CRM firmy Microsoft są: wielowalutowość, wielojęzyczność oraz wielofirmowość.

Do tej pory z systemów CRM Microsoft korzysta ponad 500 000 użytkowników z ponad 12 tysięcy firm w ponad 80 krajach. W Polsce Microsoft oferuje systemy CRM od końca 2004 roku. Zrealizowane wdrożenia zakończyły się sukcesem w firmach produkcyjnych, handlowych, w instytucjach finansowych oraz firmach działających w sektorze usług IT. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise i Professional, dzięki czemu rozwiązanie może być wdrażane dla dowolnej liczby użytkowników.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia