Pierwszy zestaw rozwiązań Adobe i Microsoft oddany do użytku

Pierwszy zestaw rozwiązań Adobe i Microsoft oddany do użytku

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 3/21/2017, 3:17 PM

Liczba odsłon: 2026

Na zeszłorocznej konferencji Ignite publicznie ogłoszono zawiązanie partnerstwa strategicznego między Microsoft i Adobe. Obie firmy połączyły swe siły, tworząc synergię takich produktów, jak Microsoft Azure, Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365. Temat został rozwinięty na dzisiejszym Adobe Summit - firmy ogłosiły dostępność pierwszego zestawu wspólnych rozwiązań. Co dokładnie weszło w jego skład?

Wspólny pakiet rozwiązań od Adobe i Microsoft - mówiąc ogólnie - ma za zadanie wspomóc firmy w przekształcaniu doświadczeń ich klientów. Rozwiązania te pomogą firmom w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, a także w tworzeniu konkurencyjnych, spersonalizowanych i spójnych doświadczeń dla klientów. No dobrze, czas na konkrety:

  • Integracja Adobe Campaign i Microsoft Dynamics 365 pozwala firmom kompilować wglądy klientów z różnych kanałów, tworząc pojedynczy widok klienta, który może zostać wykorzystany, by personalizować jego doświadczenia w różnych etapach marketingu;
  • Adobe Analytics wraz z Microsoft Power BI oferują rozszerzone wglądy w dane behawioralne. Są one przesyłane do Power BI, gdzie m.in. otrzymujemy wizualizacje wpływu kampanii na poszczególne segmenty, sprawdzamy, które touchpointy są najbardziej efektywne i przekształcamy te wglądy w interaktywne wyniki gotowe do dalszego działania w czasie rzeczywistym;
  • Adobe Experience Manager Sites Managed Service jest teraz dostępny w Microsoft Azure, umożliwiając firmom szybsze dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń webowych i osiągnięcie wyższej efektywności bez względu na to, gdzie znajdują się klienci. Adobe Experience Manager pozwala dostosowywać zawartość przeglądarkową do dowolnego ekranu, dzięki czemu użytkownik oszczędza koszty zasobów i zarządzania.

"Dzisiejsi klienci mają wysokie standardy, gdy idzie o interakcję marek. Przedsiębiorstwa muszą dostarczać wyjątkowych doświadczeń na dużą skalę, gdyż w przeciwnym wypadku utracą klientów na rzecz konkurencji" - mówi Abhay Parsanis z Adobe - "Połączone rozwiązania sprzedażowe, marketingowe oraz customer intelligence od Adobe i Microsoft pozwalają markom osiągnąć lepsze zrozumienie i zaangażowanie klientów na poziomie wszystkich touchpointów". Jak dodaje Scott Guthrie z Microsoft: "Wierzymy, że połączona moc naszych technologii pozwoli przedsiębiorstwom okiełznać swoje dane na nowe sposoby, uwolnić krytyczne wglądy biznesowe i interaktywną analitykę. Wspólnie dostarczamy przykuwających uwagę, spersonalizowanych doświadczeń, które zapewnią lojalność i wzrost marki".

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia