Pierwsza i ostatnia beta Windows 7

Pierwsza i ostatnia beta Windows 7

 Przemysław Dziak
Przemysław Dziak
16:30
31.01.2009
13 komentarze
4942 wyświetlenia
Microsoft zdecydował, że następna testowa wersja najnowszego systemu będzie oznaczona jako Release Candidate (RC). Do testerów nie „powędruje” zatem (jak to zwykle bywało) wersja beta 2.

Wydanie wersji RC to ostatnia faza testów. Za jakiś czas możemy się więc spodziewać w pełni funkcjonalnej edycji Windows 7. Microsoft poinformował na swoim blogu, że uwagi i opinie na temat systemu docierają do firmy co 15 sekund. W tym miejscu dał też do zrozumienia, że zapoznaje się z opinią na temat Windows 7 czytając blogi i fora internetowe. Na razie nie podano żadnych terminów dotyczących udostępnienia kolejnych wersji próbnych. Można się jednak spodziewać, że Windows 7 w wersji bliskiej do finalnej będzie gotowy pod koniec roku.

System Windows 7 jest już dostępny do pobrania. Więcej informacji o następcy Visty - w tym testy systemu, zrzuty ekranowe i prezentacje wideo - znajduje się w dziale Windows 7 na CentrumXP.pl.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://www.neowin.net/news/main/09/01/30/microsoft-confirms-no-windows-7-beta-2-rc-details

Polecamy również w kategorii Windows 7

Komentarze

  • Radek USA. 17:27 31.01.2009

    Zostaje jednak przy Windows Vista 64-bit. Windows 7 zostal stworzony chyba dla krzykaczy, używających stare komputery, na ktorych Vista slabo chodzila. Czyli Microsoft nie idzie do przodu, dla ludzi mających nowoczesny szybki sprzet, a cofa sie w tyl, by zadowolic ludzi posiadajacych stare zlomy. Zlozylem ostatnio badzo szybki komputer z Procesorem Intel Core i7 Extreme Edition 965 Nehalem 3.2GHz 4 x 256KB L2 Cache 8MB L3 Cache LGA 1366 130W Quad-Core, z Motherboard, ASUS Rampage II Extreme LGA 1366 Intel X58 z 12 GB Pamieci RAM DDR3. Nie widze by Windows 7 dzialal szybciej od Windows Vista Ultimate 64-bit. Czyli Microsoft zatrzymal sie w miejscu. A przeciez od zarania dziejow komputeryzacji, bylo glownym zaleceniem producentow komputerow, ze kazdy nowy system jest sprzedawany wraz z nowych komputerem. Czyli zasada zmienila sie, dzis kupujac tylko sam nowy system, zaklada sie na sprzed historyczny.

  • przem_ 00:23 01.02.2009

    <p>@ Radek USA</p> <p>Wyciągasz wnioski jak małe dziecko. Nie chodzi o to żeby dociążyć nowy sprzęt tylko dlatego że można, bo dysponuje ogromnym zapasem mocy, tylko żeby pożytecznie tę moc wykorzystać... Też mam nowy sprzęt ale nie widzę sensu w tym żeby ogromną część jego możliwości blokował system operacyjny. Nie widzisz żeby windos 7 działał szybciej niż Vista? A widziałeś żeby Vista działała szybciej niż win XP? Czy to znaczy że MS już dawno zatrzymał się w rozwoju? Taka informacja dla Ciebie, bo pewnie nie zrozumiesz, ale to pytania retoryczne więc nie musisz odp.</p> <p>Twoje "cofa sie w tyl" to już klasyka... Zostawie to bez komentarza...</p>

  • kenio160 17:10 01.02.2009

    <p>Uważam, że lepiej, aby powstawały systemy odpowiednie do większości komputerów. Bo chodzi właśnie o to aby odciążyć komputery i żeby systemy pracowały prawidłowo, a nie żeby ten co ma lepszy sprzęt mogł się pochwalic ze działa mu system nowy jakis, a drugiemu nie. Wiadomo jednak, ze starsze systey beda lepiej pracowały. Ja zgadzam się z przem_. Sadze ze microsoft dobrze robi.[img]../tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img]</p>

  • Ziutek 23:59 01.02.2009

    <p>@Radek USA - "A przeciez od zarania dziejow komputeryzacji, bylo glownym zaleceniem producentow komputerow, ze kazdy nowy system jest sprzedawany wraz z nowych komputerem." - Ciekawe bzdury piszesz, to klient powinien moc wybrac jaki system opracyjny chce miec i czy w ogole ma byc jakikolwiek zainstalowany.</p> <p>---</p> <p>System operacyjny ma zabierac jak najmniej zasobow maszyny na ktorej pracuje, pozostawiajac reszte aplikacjom ktorymi ma sie "opiekowac". Tworzenie systemu operacyjnego ktory zagarnia wiekszosc zasobow w miare nowoczesnej maszyny jest czystym niczym nie uzasadnionym kretynizmem.</p>

  • przem_ 01:36 02.02.2009

    <p>To ze Radek USA tak mysli to tylko pogratulowac specom od marketingu... Jemu wcisna wszystko. I wlasnie na takich ludziach sie zarabia.</p>

  • Radek USA. 03:32 02.02.2009

    przem_2. Proponuje zakonczyc produkcje w swiecie komputerow, procesorow, i coraz szybszych pamieci. Po co?. Wzorem Was z Polski. Przeciez Wy nie kupjecie nowych komputerow, a samochody tylko z Niemiec sprowadzacie 10-latki. Zalozycie Windows 7, na 10 latka i po klopocie.

  • sab3r 09:52 02.02.2009

    <p>W ogole to dziwne macie tematu do gadania... Gdzie jest powiedziane ze jak kupisz i7 i wsadzisz go zamiast q6600 zalozmy to zobaczysz roznice w dzialaniu systemu... Komputer i jego konfiguracja to jedno a system to drugie nie znaczy ze jak bedziesz mial ultra szybki pc-et to i system bedzie chodzil ultra szybko... Poza tym z samym wynikow roznych sond wynika ze wiecej jest ludzi na old pcetach niz na najnowszej technologii to czemu mieli by robic system pod nowe technologie? Poza tym tak jak to przem_2 powiedzial na takich sie zarabia bo mysla podobjie jak ty kupie najnowsze to bede mial najlepiej a tu zonk... Tak czy siak nadal pamietam jak mi odradzali kupno quada, bo c2d jest lepsze...</p>

  • Bont 12:46 02.02.2009

    <p>Radek USA: Proponuje zakonczyc produkcje w swiecie komputerow, procesorow, i coraz szybszych pamieci. Po co?. Wzorem Was z Polski. Przeciez Wy nie kupjecie nowych komputerow, a samochody tylko z Niemiec sprowadzacie 10-latki. Zalozycie Windows 7, na 10 latka i po klopocie.<br /><br />A jednak tacy ludzie jak na komediach USA istnieją :) Ale jazda. Chyba specjalnie dla Radka napiszę program, który mu zamuli jego super sprzęt - będzie mi wdzięczny bo będzie mógł kupić nowy.<br />A tak na poważnie to Radku na prawdę wierzysz w to co mówisz czy tylko udajesz? Ja wolę jednak żeby zasoby zużywały mi aplikacje które instaluję, a nie system operacyjny. Nie ważne czy to jest nowa maszyna czy 10 latek (choć nie wiem o jakiej Polsce mówisz bo wśród moich znajomych na prawdę niewielu ma kompy starsze niż 2 lata).<br />Dla mnie system operacyjny to tylko szkielet - dużo ważniejsze jest to co na nim instaluję. System operacyjny ma działać: niezawodnie, niezauważalnie, szybko i kropka. Oczywiście są tacy, którzy podniecają się tym, że system operacyjny mruga, gra, śpiewa, tańczy i gotuje, ale to są dzieciaki które traktują komputer jako zabawkę - większość użytkowników komputera oczekuje czego innego.</p>

  • matt 00:20 03.02.2009

    <p>nie komentuję tego kretyna ,chociaż też na stałe mieszkam w USA,</p> <p>Ten gość od super-hiper szybkich maszyn ,albo ma 9 lat albo się</p> <p>zawiesił:).</p> <p>Po co wywalać kupę forsy na coraz to nowszy komp,ja wolę fajną furkę.</p> <p>A system ma działać i nie pożerać niepotrzebnie pamięci,której chcę użyć</p> <p>do zupełnie innych rzeczy.-to.. by leszczu</p>

  • h141 14:03 03.02.2009

    Postawiłem ostatnio z ciekawości Win7 na dość słabym laptopie i powiesz szczerze nie spodziewałem się ale działa całkiem zacnie. Mam nadzieję, że dużo nie przytyje do wersji finalnej. Czy jako posiadacz wersji oem Visty Business będę miał jakąś zniżkę na Win7 czy raczej nie ?

  • bartek46op 16:34 07.02.2009

    <p>Obecna wersja beta [w edycji Ultimate] chodzi szybko na słabszych maszynach. A co dopiero Home Premium które ma mniej bajerów i sie spisze jeszcze lepiej - w końcu Microsoft oznajmił, że Home Basic i Home Premium bez problemu będą sobie radzić na netbookach i nie będzie specjalnej wersji pod netbooki bo system jest tak skonstruowany by działać na nich dobrze :] </p> <p> </p> <p>BTW. Dlaczego nie zamieściliście newsa dotyczącego poprawionego UAC w następnej wersjii testowej 7?</p>

  • xmegandera@yahoo.com 22:05 07.02.2009

    <p>ktos tam narzeka na 4 procesory...system sprawdz swoj na poczatek tak:</p> <p>dziala na procesorach z wieksza iloscia rdzeni. Wpisz w Menu Start „msconfig” i wciskamy enter. W okienku ustawien systemu przechodzimy na karte „Rozruch (boot)”. potem w polu gdzie mamy liczbe 30 zmieniamy na 5 nastepnie klikamy przycisk Opcje zaawansowane(advanced options). W nowym oknie upewniamy sie, ze opcja Liczba procesorów(number of proccesors)jest zaznaczona, a nastepnie z listy rozwijanej ponizej wybieramy maksymalna dostepna wartosc. Obok zaznaczamy okienko z maksymalna pamiecia (maximum memory) potwierdzamy zmiany i resetujemy system. <br /><br />To ustawienie powinno przyspieszyc odpalanie Visty prosze o ocene i komentarz.<br /></p>

  • radzion 15:17 08.02.2009

    <p>Witam! Zgadzam sie z przedmowcami w 100% Radku z USA - niezmiernie sie cieszymy ze rodzice kupili ci super nowoczesny komputerek ktorego parametrami mogles tutaj zaswiecic. Ten caly dlugi, trudny i zagmatwany dla mnie spis roznych cyferek wzbudzil tylko u mnie usmiech politowania. Wydaje ci sie ze w Polsce ludzie maja gorsze komputery niz w Stanach? Troszke malo wiesz. Mialem okazje spedzic miesiac czasu w kraju kwitnacej wisni (jesli wiesz o ktorym mowie) i ku mojemu zaskoczeniu Polska wcale nie jest do tylu jesli chodzi o dostepnosc do wielu technologii i sprzetu. Oczywiscie co innego cena ale to juz inna rozmowa. Obecnie przesiadlem sie z dosc mocnego laptopa na netbooka Acer Aspire One ze wzgledu na potrzebe totalnej mobilnosci i dlugiego czasu pracy na baterii. W ramach tzw. zabawy instaluje rozne systemy operacyjne m.in. slax, win xp i wlasnie win 7. Musze przyznac iz jestem pozytywnie zaskoczony szybkoscia dzialania na jak to nazwales starym zlomie ktory byc moze jest nowszy od twojego. Poprostu nie kazdy potrzebuje ultimate 64 i 12 GB ram. Moj podrasowany acer z 1,5GB ramu radzi sobie swietnie z softem ktorego potrzebuje do pracy i zabawy. Widzisz - kazdy ma inne potrzeby. A ty nie okresliles do jakiego rodzaju zadan dostales taki sprzet? Chyba nie do popylania Duke"a, pisania w Wordzie i ogladania golych panienek na necie???</p>

Skomentuj

Autor