Office 365 Home Premium doczekał się reklamy

Office 365 Home Premium doczekał się reklamy

Krzysztof Kapustka
17:54
30.01.2013
0 komentarzy
1734 wyświetlenia

Po wydaniu prawie 2 miliardów dolarów na kampanie reklamowe dla nowego systemu Windows 8, Microsoft nadal aktywnie promuje swoje produkty, w tym nową usługę Office 365 Home Premium. Doczekała się ona nawet własnej, 30-sekundowej reklamy.

Reklama, o której mowa, została zamieszczona w serwisie YouTube i w całości poświęcona jest nowej usłudze Office 365 Home Premium. Prezentuje ona najważniejsze cechy tego produktu, w tym funkcje synchronizacji oraz, z uwagi na rodzaj usługi, możliwość przechowywania danych w chmurze. Z treści dowiadujemy się także, że w kosztach rocznej subskrypcji w wysokości 99 dolarów uwzględniono licencje aż do pięciu komputerów PC lub Mac.

O ile fakt reklamowania przez Microsoft swojego produktu nie powinien nikogo dziwić, o tyle w przypadku oprogramowania Office jest to niezwykła rzadkość. Do tej pory reklamowanie produktów z rodziny Office było oparte raczej na słowie mówionym, niż poprzez tego typu kampanie reklamowe. Tym razem najwyraźniej korporacji zależy na tym, aby wieść o nowej usłudze Office 365 Home Premium dotarła do jak największej liczby osób.

Trzeba przyznać, że koszt rocznej subskrypcji do usługi z możliwością korzystania z niej na dowolnym z pięciu posiadanych urządzeń jest niezwykle atrakcyjny. Za 429* zł rocznie (lub 42,90 zł miesięcznie) użytkownicy otrzymują bowiem dodatkowe 20 GB w usłudze SkyDrive, a także 60 minut na międzynarodowe połączenia Skype. W pakiecie Office 365 Home Premium znajdują się aplikacje Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access.

* Cena pakietu ustalana jest przez poszczególnych sprzedawców. Orientacyjne ceny Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych z roczną subskrypcją mieszczą się w przedziale od 350 do 450 zł.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://www.youtube.com/watch?v=hyP_QyONLSg

Polecamy również w kategorii Office 365

Komentarze

Skomentuj

Autor