Nowy wygląd i lepsze zarządzanie zadaniami w To-Do

Nowy wygląd i lepsze zarządzanie zadaniami w To-Do

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 9/12/2018, 10:17 AM

Liczba odsłon: 991

Microsoft zaktualizował interfejs przeglądarkowego modułu aplikacji To-Do. Zmiany inspirowane są nowym wyglądem serwisu Outlook.com i dzięki temu usługa prezentuje się znacznie bardziej przejrzyście, co ma przełożyć się na wzrost efektywności pracy.

Zmiana wyglądu to jednak nie jedyna aktualizacja usługi. W menu nawigacyjnym pojawiła się również nowa zakładka Zaplanowane. Karta działa podobnie do zakładki Mój dzień, ale różni się tym, że gromadzi zbliżające się zadania ze wszystkich list i wyróżnia zadania do wykonania na kilka dni do przodu. Dodatkowo, mówiąc o karcie Zaplanowane, Microsoft twierdzi, że jest to rodzaj listy inteligentnej. Oznacza to, że lista, na podstawie specjalnego algorytmu, będzie decydować, które zadania będą wyświetlane nad innymi. Również zadania, które mają zostać wykonane dopiero za kilka tygodni czy miesięcy, mogą pojawić się na liście na podstawie działania tego algorytmu, jeżeli zostaną uznane za istotne.

Zakładka Zaplanowane i nowy wygląd aplikacji dostępne są na razie tylko w przeglądarce internetowej. Dostęp można uzyskać z poziomu subskrypcji pakietu Office 365 lub przez witrynę to-do.microsoft.com.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia