Nowy spot Surface 3: dotykowy Office i Surface Pen w centrum uwagi

Nowy spot Surface 3: dotykowy Office i Surface Pen w centrum uwagi

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 5/26/2015, 10:29 PM

Liczba odsłon: 2307

Surface 3 to tańsza i nieco bardziej okrojona wersja Surface Pro 3. Sprzedaż tabletu ruszyła 5 maja tego roku. Najtańsza wersja kosztuje 499 dolarów (niecałe 1900 zł), a najlepiej wyposażona - 699 dolarów (ok. 2650 zł). Microsoft chętnie mówi o dotykowych możliwościach urządzenia, także w korelacji z piórem Surface Pen.

Dziś do sieci trafił krótki - bo trwający zaledwie 15 sekund - spot, przedstawiający wybrane możliwości Surface 3. "Zrób notkę - Surface Pen oferuje ci najbardziej realistyczne doświadczenie pisania. Pisz lub rysuj bezpośrednio na ekranie, przekonwertuj pismo odręczne na tekst, zaznacz go i pisz bezpośrednio w plikach PDF i dokumentach. Jedno kliknięcie pióra otwiera OneNote, twój osobisty notatnik" - pisze Microsoft.

Na ekranie tabletu widzimy aplikacje z serii Office Desktop. To czekający na swoją premierę pakiet Office 2016, który - podobnie jak Office Universal na Windows 10 Mobile dla smartfonów i niewielkich tabletów - będzie oferował wsparcie zarówno dla ekranów dotykowych, jak i tradycyjnych PC z klawiaturą i myszą. Surface 3 działa pod kontrolą pełnoprawnego Windows 8.1, który wkrótce zaktualizujemy do Windows 10 bez dodatkowych opłat.

Surface 3 (podobnie jak jego lepiej wyposażona wersja Pro) reklamowany jest jako "tablet, który może zastąpić twojego laptopa". Zamieszczony powyżej spot stanowi część szerszej kampanii, dlatego też na antenie wybranych stacji TV oraz prawdopodobnie w serwisie YouTube zobaczymy wkrótce 30- lub nawet 60-sekundowe wersje klipu.