Nowa kategoria

Nowa kategoria

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/20/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3027

Kategorie oznaczane kolorami umożliwiają łatwą identyfikację elementów na liście konwersacji, które z jakichś powodów chcemy wyróżnić. Mogą to być wiadomości zawierające ważne dla nas informacje, takie do których chcemy wrócić w później lub takie, które dotyczą jednego większego zagadnienia. Klient pocztowy w Office 365 domyślnie daje nam dostęp do sześciu kategorii kolorów, ale możemy utworzyć więcej kategorii i skorzystać z 25 dodatkowych kolorów. W tym poradniku omówimy jak utworzyć nową kategorię na dwa sposoby.

Z poziomu listy konwersacji:

  1. Wiadomość na liście klikamy prawym przyciskiem myszy.
  2. Rozwijamy menu Kategoryzuj.
  3. Klikamy opcję Zarządzaj kategoriami.
  4. Panel Kategorie w menu kontekstowym wiadomości

  5. W nowym oknie klikamy polecenie Dodaj nową kategorię.
  6. Wprowadzamy nazwę nowej kategorii i wybieramy kolor. Nazwa kategorii może być dowolna.
  7. Okno tworzenia nowej kategorii

  8. Tworzenie nowej kategorii finalizujemy klikając przycisk OK.

Korzystając z panelu narzędziowego:

  1. Otwieramy wybraną wiadomość e-mail.
  2. Na panelu narzędziowym rozwijamy menu Kategorie.
  3. Klikamy polecenie Nowa kategoria.
  4. Panel Kategorie na pasku narzędziowym

  5. Wprowadzamy dowolną nazwę kategorii i zatwierdzamy klawiszem Enter. Kolor przydzielany jest losowo.

Panel tworzenia nowej kategorii

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia