Niespodzianka! Samsung anulował wszystkie zamówienia Galaxy Fold

Niespodzianka! Samsung anulował wszystkie zamówienia Galaxy Fold

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 9/5/2019, 9:33 PM

Liczba odsłon: 986

Pierwsze egzemplarze Galaxy Fold psuły się po kilku dniach użytkowania, dlatego Samsung zdecydował się przesunąć premierę do czasu wprowadzenia poprawek. Pod koniec lipca firma informowała o postępach i ulepszona wersja składanego telefonu zapowiadała się obiecująco. Sprzedaż miała ruszyć ponownie we wrześniu i... w zasadzie ruszyła, choć nie obyło się bez pewnego zgrzytu.

Samsung ogłosił dzisiaj ponowną premierą Galaxy Fold. Urządzenie będzie dostępne od jutra w Korei, a wkrótce także we Francji, Niemczech, Singapurze, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Na wybranych rynkach będzie obsługiwać 5G. Dostępne wersje kolorystyczne to Cosmos Black i Space Silver. Niby wszystko pięknie, ale co z tymi zamówieniami?

Mimo że telefon faktycznie trafił ponownie do sprzedaży, to Samsung anulował wszystkie zamówienia w preorderze. Firma tłumaczy to potrzebą "ponownego przemyślenia całego doświadczenia klienta", obejmującego wszystko, począwszy od właściwego zakupu, kończąc na wsparciu posprzedażowym. W ramach tego ogłoszono Premier Service, usługę gwarantującą bezpośredni dostęp do ekspertów Samsunga 24/7.

Klientom, którzy zamówili Galaxy Fold w przedsprzedaży, o ile się nie rozmyślili, pozostaje jedynie ponownie złożyć zamówienie. Oczywiście firma zwraca środki w postaci kredytów 250$ w sklepie online.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia