Zespół odpowiedzialny wcześniej za MileIQ w Microsoft ogłosił dzisiaj wydanie nowej aplikacji Microsoft Garage o nazwie Spend: Easy Automatic Expenses. Jest to aplikacja biznesowa do zarządzania wydatkami na urządzenia z iOS. Spend automatycznie śledzi nasze wydatki, synchronizując zakupy z kart płatniczych i kont bankowych. Zakupy te można bardzo łatwo zaklasyfikować jako biznesowe lub osobiste. Co jeszcze potrafi aplikacja?
Spend automatycznie kategoryzuje wydatki i pozwala dodawać własne etykiety. Prócz funkcji automatycznych może też zbierać dane o zakupach z paragonów - wystarczy zrobić zdjęcie. Przechowywanie, sortowanie i śledzenie papierowych paragonów jest irytujące i nieefektywne. Spend używa inteligentnych funkcji, by wprowadzić paragony i śledzenie wydatków do nowoczesnej ery - mówi Heman Chawda, Product Manager w Spend. Aplikacji przyświeca idea mobile-first i stawia użytkownika w centrum doświadczenia.
Najważniejsze cechy aplikacji:
- Szybkie zarządzanie wszystkimi zakupami dzięki automatycznemu śledzeniu wydatków z powiązanej karty kredytowej, karty debetowej lub konta bankowego.
- Wgląd w zakupy na tablicy i łatwa klasyfikacja wydatków jako służbowe lub osobiste.
- Edytowanie zakupów lub ich zbiorowe klasyfikowanie za pomocą pulpitu nawigacyjnego.
- Tworzenie dokładnych raportów - tygodniowych, miesięcznych lub innych - za pomocą kilku stuknięć.
- Personalizacja raportów w arkuszu kalkulacyjnym lub PDF.
- Załączanie zdjęć paragonów i dodatkowe funkcje, ułatwiające zarządzanie zakupami gotówkowymi.
- 256-bitowe szyfrowanie, zabezpieczenia klasy bankowej, certyfikaty Microsoft.
Spend: Easy Automatic Expenses można pobrać bezpłatnie ze sklepu AppStore. Aplikacja jest dostępna tylko w języku angielskim.