Obecnie wiele przedsiębiorstw polega w dużym stopniu na pracownikach niezależnych, którzy nie są ich pracownikami etatowymi. To często ułatwia pracę nad projektami i daje możliwość bardziej elastycznego doboru najlepszych współpracowników. Stawia to przed przedsiębiorstwami również sporo wyzwań, które są związane z organizacją pracy i komunikacją z pracownikami zewnętrznymi. Jak wiadomo - wymiana informacji i odpowiednia komunikacja to klucze do sukcesu. Microsoft opracował lekarstwo na te problemy.
Microsoft ogłosił wczoraj uruchomienie zestawu narzędzi Microsoft 365 dla freelancerów, czyli pracowników na zlecenie, który pomoże przedsiębiorstwom w uruchamianiu i zarządzaniu niezależnymi projektami na dużą skalę. Ten nowy zestaw narzędzi oferuje rozwiązania głównych problemów, z którymi borykają się firmy wdrażające program freelancingu, w tym wewnętrzną komunikację, współpracę zespołową, analitykę danych i automatyzację przepływu pracy.
- Komunikacja wewnętrzna - zapewnia pracownikom miejsce, w którym można dowiedzieć się o programie, uzyskać dostęp do wymaganych szkoleń i zapoznać się z najlepszymi praktykami.
- Współpraca na poziomie zespołu - daje możliwość włączenia pracowników i freelancerów do wspólnej pracy nad plikami, zarządzania zadaniami i komunikowania się w różnych strefach czasowych.
- Analityka danych - przechwytywanie, śledzenie i przekazywanie kluczowych wskaźników wydajności dla swojego programu freelancingu dla przedsiębiorstw.
- Automatyzacja przepływu pracy - ogranicza potrzebę ręcznego wykonywania powtarzających się zadań związanych z zapewnieniem obsługi, zgodnością i monitorowaniem.
Zestaw darmowych narzędzi Microsoft 365 można uzyskać bezpłatnie w ramach subskrypcji Office 365 Enterprise lub Microsoft 365 Enterprise. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Microsoftu.