Microsoft pomaga swoim klientom w doborze odpowiedniego sprzętu

Microsoft pomaga swoim klientom w doborze odpowiedniego sprzętu

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 5/26/2017, 8:03 AM

Liczba odsłon: 1853

Dla giganta z Redmond obsługa klienta jest równie ważna, jak dla każdej poważnej firmy. Stara się on więc podnieść jakość świadczonych usług i obsługi klienta, również w aspektach pozbawionych czynnika ludzkiego (czyli konsultanta). Najlepszym tego dowodem jest specjalna strona internetowa, która ruszyła wczoraj, zaś w założeniu pomóc ma w wyborze najodpowiedniejszego i dostosowanego do potrzeb klienta sprzętu.

Teraz, gdy rodzina urządzeń Surface sporo się rozrosła, zwykły użytkownik może mieć ciężki orzech do zgryzienia, w momencie zakupu jednego z nich. W końcu trudno na pierwszy rzut oka stwierdzić, który z nich będzie dla nas najlepszy. By rozwiać te wątpliwości, Microsoft udostępnił specjalną ankietę (w formie witryny internetowej), która na podstawie wyniku, dopasuje do kupującego najbardziej odpowiadający jego potrzebom sprzęt marki Surface. Przetestować możecie ten mechanizm już teraz na oficjalnej stronie Microsoft.

Niektóre z urządzeń linii Surface

Może nie jest to zbyt przełomowe rozwiązanie, jednak ma szanse pomóc w podjęciu ostatecznej decyzji. Możliwe, że strona ta będzie nadal rozbudowywana, wraz z upływem czasu. Dotychczas można było już spotkać podobne inicjatywy, jednak Microsoft po raz pierwszy sięgnął po tego typu rozwiązanie.