Microsoft Dynamics zarządza informacją w Alstor

Microsoft Dynamics zarządza informacją w Alstor

 Adam Stępień
Adam Stępień
21:21
01.03.2008
0 komentarzy
1738 wyświetleń
Alstor s.j., jedna z wiodących firm dystrybucyjnych w zakresie sprzętu i oprogramowania IT w Polsce, wdrożyła system Microsoft Dynamics CRM 3.0 do zarządzania działalnością handlową i serwisową przedsiębiorstwa. Dzięki temu firma zcentralizowała dane oraz przyspieszyła przepływ informacji. Dodatkowo zautomatyzowano procesy biznesowe, podniesiono jakość oferowanych usług i zintegrowano wszystkie systemy zaimplementowane już w spółce. Wdrożenie przeprowadził Intersys Sp. z o.o., certyfikowany partner Microsoft.

Alstor potrzebował jednolitego i kompleksowego systemu, który byłby w stanie skutecznie scalać działania całej organizacji, dając możliwość profesjonalnego gromadzenia i przechowywania danych. Oczekiwano również, że rozwiązanie pozwoli dokładnie precyzować listy odbiorców poszczególnych kampanii marketingowych. Aplikację CRM chciano też zintegrować z istniejącym już systemem klasy CRM. W wyniku wdrożenia Alstor zyskał kompleksowe rozwiązanie wspierające działania całej firmy. Zcentralizowano dane, dzięki czemu dostęp do nich jest szybszy i bardziej wygodny. Dodatkowo centralizacja wpłynęła korzystnie na jakość przepływu informacji. System pozwolił również zautomatyzować procesy biznesowe, zintegrować systemy wcześniej zaimplementowane w firmie, stworzyć homogeniczne środowisko pracy oraz rozbudować możliwości analityczne i raportowe.

Microsoft Dynamics jest rodziną zintegrowanych, adaptowalnych rozwiązań wspierających zarządzanie. Rozwiązania te pomagają menedżerom i pracownikom firm w podejmowaniu decyzji biznesowych. Microsoft Dynamics działa tak, jak powszechnie znane oprogramowanie Microsoft, na przykład Microsoft Office, co oznacza łatwiejszą i szybszą naukę obsługi systemu przez pracowników i pozwala skoncentrować się na rzeczach istotnych dla prowadzenia biznesu. Rozwiązania te łatwo współpracują z innymi systemami Microsoft używanymi w firmie. Automatyzując i optymalizując procesy związane z finansami, relacjami z klientem i łańcuchem dostaw, Microsoft Dynamics zwiększa produktywność i efektywność prowadzonej działalności oraz pomaga osiągnąć sukces w biznesie.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor