Microsoft Dynamics 365 z funkcjami AI wkrótce dostępny na 135 rynkach

Microsoft Dynamics 365 z funkcjami AI wkrótce dostępny na 135 rynkach

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
20:16
11.10.2016
0 komentarzy
1476 wyświetleń

Takeshi Numoto, CVP grupy Microsoft Cloud and Enterprise zapowiedział dziś datę dostępności Dynamics 365, następcy pakietu do zarządzania relacji z klientami Microsoft Dynamics CRM. Serwis w chmurze korzysta z zaawansowanej analityki i maszynowego uczenia, co daje klientom biznesowym całkiem nowe możliwości w zakresie automatyzacji sprzedaży, operacji i obsługi klienta.

Jak twierdzi Takeshi, Dynamics 365 oferuje "możliwość rozszerzenia wbudowanych zdolności [sztucznej] inteligencji za pomocą niezależnych aplikacji". Przykładem jest nowa aplikacja analityczna Dynamics 365 for Customer Insights, która w inteligentny sposób daje sprzedawcy jasny obraz klienta w domenach społecznościowych, sieci i źródłach IoT, oferując dodatkowo automatyczne sugestie. Firmy mogą korzystać z dodatkowych aplikacji pochodzących z AppSource. Niedawno pojawiło się ich ponad 100, a wkrótce do AppSource zostaną dodani partnerzy SI (Solution Integrator). Dynamics 365 korzysta z nowego modelu danych, który pozwala klientom rozszerzać jego funkcjonalność i tworzyć własne aplikacje z wykorzystaniem PowerApps, Microsoft Flow lub innych profesjonalnych rozwiązań dla deweloperów. W ramach tego modelu występują też rozwiązania od partnerów ISV.

Dynamics 365

Dynamics 365 wraz ze wszystkimi nowościami będzie dostępny dla klientów na ponad 135 rynkach i w ponad 40 językach, poczynając od 1 listopada tego roku. Występujący w edycjach Budiness i Enterprise pakiet będzie dostosowany także do potrzeb małych i średnich firm, oferując subskrypcje w przeliczeniu na użytkownika i aplikację. Jak wygląda taki rodzaj subskrypcji? Klient płaci w nim za aplikację, której potrzebuje, z licencją na wybranego użytkownika. W tym modelu można tworzyć specyficzne układy ról - z użytkownikami, którzy mają dostęp do wszystkich lub tylko wybranych narzędzi. Jak szacuje Microsoft, taki model subskrypcji pozwala nawet na 5-krotne oszczędności w porównaniu do tradycyjnych dostawców CRM.

Sporo o Dynamics 365 w kontekście sztucznej inteligencji i przekształcania biznesów mówiło się na konferencji Microsoft Ignite 2016. "Z całą uwagą, jaką otrzymuje sztuczna inteligencja, i z obietnicą, którą składa, trudno będzie powiedzieć, co jest prawdziwe, a co nie. Jeśli chodzi o procesy biznesowe, Dynamics 365 dostarcza inteligencji, której potrzebujesz do dokonania transformacji i którą poprzedzają dekady badań i inwestycji" - dodaje Takeshi Numoto.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://blogs.microsoft.com/blog/2016/10/11/helping-customers-accelerate-their-digital-transformation-with-intelligent-business-applications/

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor