LinkedIn pozwoli sprawdzić długość trasy do miejsca pracy

LinkedIn pozwoli sprawdzić długość trasy do miejsca pracy

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 6/7/2018, 9:40 PM

Liczba odsłon: 1406

LinkedIn od czasu przejęcia przez Microsoft jest stale doposażany w mniej lub bardziej przydatne funkcje i dzięki różnym inwestycjom przynosi gigantowi spore zyski. Dziś jednak będzie o perspektywie typowo użytkowej. LinkedIn otrzymał bowiem praktyczną funkcję “Your Commute” (Twój Dojazd), która pozwoli lepiej poznać trasę do miejsca pracy jeszcze przed jej podjęciem i skonfigurować preferencje w tym zakresie.

LinkedIn Your Commute

Jak najlepiej dojść albo dojechać do pracy, jeśli nigdy dotąd nie byliśmy w firmie lub nie znamy okolicy? Czy w ogóle opłaca nam się dojeżdżać z naszego miejsca zamieszkania? Jaki środek transportu wybrać? Tego typu pytania nurtują wiele osób, składających CV czy po prostu szukających zatrudnienia w możliwie dogodnej lokalizacji. Oczywiście wszystkie te problemy można rozwiązać, robiąc własny research, ale od teraz LinkedIn może to zrobić za nas. Serwis otrzymał nową funkcję “Your Commute” (Twój Dojazd), która pomoże określić czas dojazdu samochodem, komunikacją publiczną lub czas dojścia własnymi nogami do miejsca, którego ofertę pracy oglądamy.

LinkedIn Your Commute

Microsoft wyjaśnia, jak można używać nowej funkcji: "Kiedy oglądasz listy ofert na LinkedIn na telefonie, zobaczysz moduł 'See Your Commute'. W tym miejscu możesz wprowadzić swój adres, by obliczyć, ile zajmie dostanie się do twojego nowego biura pieszo, samochodem lub transportem publicznym". LinkedIn pracuje również nad funkcją zapisywania naszej ostatniej lokacji na telefonie, by nie trzeba było wprowadzać jej ponownie. Jest też opcja ustawienia preferencji dojazdu (preferowany sposób transportu i maksymalny czas, jaki jesteśmy w stanie poświęcić na dojazd), dzięki której LinkedIn będzie pokazywał tylko oferty zgodne z naszymi preferencjami.

LinkedIn działa na wiele inteligentnych sposobów, pozwalając użytkownikom wyszukać oferty, których warunki rzeczywiście im odpowiadają. Takie funkcje to np. zestawianie własnych umiejętności i doświadczeń z dostępnymi ofertami pracy na konkretnych stanowiskach, sprawdzanie wynagrodzeń czy pozyskiwanie informacji o firmie i potencjalnym zespole.