LinkedIn, czyli taki "Facebook dla szukających pracy i rekruterów" to naprawdę świetna alternatywa dla tradycyjnego CV. Z punktu widzenia potencjalnego pracownika to świetny sposób za przedstawienie swoich zalet, umiejętności i rekomendacji od dotychczasowych współpracowników oraz pracodawców. Dla tych drugich z kolei jest to zresztą świetne narzędzie rekrutacji, które ułatwia nie tylko poszukiwanie pracownika, ale i promowanie organizacji jako świetnego miejsca do podjęcia pracy.
LinkedIn oferuje również program partnerski, w ramach którego możemy otrzymać zestaw przydatnych narzędzi ułatwiających dotarcie do docelowego odbiorcy. Ogłoszono właśnie nową kategorię w tym programie, o nazwie Audience Engagement. W ramach tej kategorii partnerzy otrzymają dostęp do Audience Engagement API, który ułatwi odkrywanie nowych odbiorców, dostarczanie angażujących treści oraz da podgląd sposobów, w jakie swoich odbiorców angażuje konkurencja.
Będziemy mogli o wiele łatwiej tworzyć atrakcyjne treści, które będą idealnie współgrać z grupą docelową. LinkedIn ułatwił odkrywanie popularnych tematów i treści, na które reagują kluczowi dla nas odbiorcy. Te informacje mogą pomóc w określeniu strategii marketingu treści i sugerują, co warto publikować i do kogo kierować nasze publikacje na LinkedIn.