Fani konsoli Xbox mogą pamiętać frazę Jump in z ostatnich lat, w tym z tegorocznego E3, na którym Microsoft postanowił odświeżyć hasło. Niezależnie, czy należymy do Team Xbox aż po grób, czy dopiero poznajemy ekosystem Xboksa, nowa kampania spotów wideo skierowana jest do wszystkich graczy.
Kampanię rozpoczyna seria czterech spotów - Jumping, Friends, Racing i Everyone - z których każdy pokazuje wybrany motyw, przewijający się w różnych grach na Xboksa. Jumping pokaże nam motyw skakania, ale też wskakiwania, szybowania i spadania w takich tytułach, jak choćby Fallout, Tomb Raider, Assassin's Creed czy Fortnite. Friends to motyw przyjaźni, której doświadczyć możemy w nadchodzącym Fallout 76 czy Sea of Thieves. Everyone to nastawienie na współpracę i aktywność włączającą wszystkich. Grać zespołowo możemy w NBA, Minecrafta czy Forzę Horizon 4. Swoję pięć minut sekund dostał też Cuphead. Ostatni spot - Racing - to wszechobecne wyścigi, ale też ucieczki, pościgi i biegi. No dobrze, co się będziemy rozpisywać? Zobaczcie to sami.
Poprzez serię Jump in Microsoft chce wyrazić to, o co jego zdaniem chodzi w gamingu - o ludzką energię, społeczność i zabawę. Przypomina nam to o tym, że wszyscy jesteśmy urodzeni, by grać, że akt gry jest kierowany wewnętrzną potrzebą. W ten sposób uczymy się, zdobywamy cele i łączymy się z innymi. Jump in jest otwartym zaproszeniem dla wszystkich graczy - dodaje Microsoft.