Wcięcia służą w dokumentach tekstowych do odpowiedniego sformatowania i ustawiania tekstu na stronie. Podobnie jest w programie PowerPoint. Każdą linijkę możemy swobodnie ustawić, dodając wcięcia jak i usuwając je. Dlatego w tej poradzie pokażemy, w jaki sposób usuwać wcięcia.
- Posiadając listę punktowaną, możemy pomyśleć o dodaniu wcięć podobnie jak jest to zrobione w spisach treści. Mając zrobioną odpowiednią listę, w celu usunięcia wcięcia wybieramy linijkę, z której chcemy usunąć wcięcie.
- Następnie przechodzimy na zakładkę Narzędzia główne.
- Teraz w sekcji Akapit odnajdujemy przycisk Zmniejsz poziom listy i klikamy go.
- Gotowe. Jeżeli poziomów jest więcej, w celu całkowitego usunięcia wcięcia klikamy przycisk większą liczbę razy. Natomiast innym sposobem na usunięcie wcięcia jest skorzystanie z linijki.
- Linijkę włączamy z sekcji Pokazywanie, na zakładce Widok.
- Następnie, mając już włączoną linijkę, zaznaczamy miejsce, skąd chcemy usunąć wcięcie i przesuwamy suwak tak, aby wcięcie zniknęło bądź zostało zmniejszone.