Po serii wycieków danych i z powodu słabego zaangażowania użytkowników Google+ zostało zamknięte w kwietniu 2019 roku. Usługa pozostaje jednak dostępna dla niektórych klientów G Suite, wspierając komunikację w ich firmach. Ma ona jednak zostać zmieniona w Google Currents, który wszedł w fazę beta zaraz po uśmierceniu sieci społecznościowej dla konsumentów.
Google Currents wyszedł wczoraj z fazy beta i oficjalnie zastąpił aplikację Google+ na Androida i iOS. Gigant wyszukiwarek wysyłał w zeszłym miesiącu powiadomienia administratorom G Suite, informując o rebrandingu i zbliżającej się ogólnej dostępności. Sama aplikacja zamienia logo Google+ na nowe logo Currents z falami, a także wprowadza nowy design typowy dla produktów firmy. Zostały zachowane niektóre dotychczasowe funkcjonalności, takie jak tagi i streamy.
Currents wprowadza możliwość udostępniania zawartości z Dysku Google i inne dodatki, np. priorytetyzowanie postów kierownictwa. Ekran domowy zajmują strumienie postów, podobnie jak w Google+. Usługa zawiera też lepsze moderowanie treści i uprawnienia administratorów. Istniejące adresy URL plus.google.com będą nadal działać, jednakże będą przekierowywać do currents.google.com.
Użytkownicy G Suite korzystający z Google+ powinni zauważyć zmianę brandingu prędzej czy później. Aby to przyspieszyć, można już teraz pobrać nową aplikację na Androida lub iOS.