FastTrack sukcesywnie wprowadza nowych klientów do Dynamics 365

FastTrack sukcesywnie wprowadza nowych klientów do Dynamics 365

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
14:21
02.08.2017
0 komentarzy
1409 wyświetleń

Na początku tego roku Microsoft uruchomił FastTrack - usługę, której zadaniem jest pomoc przedsiębiorcom w szybszym i efektywniejszym rozwijaniu firmy, zapewniając dostęp do wszystkich potrzebnych narzędzi, zasobów oraz porad. FastTrack dla Dynamics 365 miał ułatwić klientom przejście na platformę przy osiągnięciu szybkiego zwrotu inwestycji. Usługa trafiła najwyraźniej w potrzeby klientów, bowiem dzięki niej Dynamics 365 zyskał całkiem sporo nowych użytkowników.

Klienci uczestniczący w programie FastTrack są wprowadzani w najlepsze praktyki i zyskują wiedzę o metodach pomyślnych wdrożeń w technologię chmury. "FastTrack to ekscytująca szansa dla naszych partnerów. Z rosnącą liczbą organizacji adaptujących usługi chmurowe, nasi partnerzy mogą rozwijać swoje biznesy w chmurze i osiągać długoterminowe sukcesy, czerpiąc korzyści z programu FastTrack, który pomaga ich klientom w osiąganiu sukcesu biznesowego" - dodaje Microsoft. W swojej początkowej formie FastTrack dla Dynamics 365 nastawiony był na praktyczne, interaktywne lekcje w formie wykładów technicznych, warsztatów i touchpointów. Odnotowując rosnące zainteresowanie programem, Microsoft dodał do niego kilka nowych usług.

FastTrack dla Dynamics 365

Nowe usługi w ramach FastTrack dla Dynamics 365 to:

  • Adoption Services for Customer Engagement: pozwala klientom rozwinąć świadomość pomyślnej adaptacji i rozwinąć użytkowanie, podnieść zaangażowanie i poprawić doświadczenie użytkownika.
  • Onboarding Service for Field Service: pozwala klientom zrozumieć główne walory usługi, które podniosą ich zadowolenie, pomogą ustalić stawki i zapewnią zasoby produktywne.
  • Onboarding Service for Project Service Automation: pozwala użytkownikom zarządzać sprzedażą, zasobami, dostawami i rachunkami w projektach zorientowanych na klienta i pomaga zrozumieć zasady interakcji między komponentami Dynamics 365 i Office 365.

Trzy nowe usługi w FastTrack dedykowane są raczej klientom dopiero przystępującym do programu, niemniej jednak mogą okazać się przydatne także dla istniejących użytkowników.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://community.dynamics.com/b/msftdynamicsblog/archive/2017/07/31/new-services-for-microsoft-fasttrack-for-dynamics-365-help-accelerate-u

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor