Eksport listy stworzonej w SharePoint do pliku programu Excel

Eksport listy stworzonej w SharePoint do pliku programu Excel

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 9/28/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 8204

Usługa SharePoint umożliwia nam między innymi kreowanie list, których przewagą jest prostota i łatwość obsługi. Czasami zdarza się jednak, że utworzony wcześniej w ten sposób dokument musimy mieć stale pod ręką. Bardzo przydatne okazuje się wtedy wyeksportowanie go do pliku programu Excel. Sam towarzyszący temu proces jest bardzo prosty i intuicyjny, zaś sposób przeprowadzenia tej procedury znajdziecie poniżej.

Aby wyeksportować listę stworzoną w SharePoint do pliku programu Excel:

  1. Logujemy się do Office 365 danymi swojego konta.
  2. Przechodzimy do SharePoint, następnie do witryny, na której znajduje się utworzona wcześniej lista. Oczywiście wybieramy ją.
  3. Na górnej belce, którą znajdziemy na liście wyszukujemy opcję opisaną jako Eksportuj do programu Excel i klikamy ją.
  4. Otwarte zostanie okno pobierania wygenerowanego pliku Excel. Pozostało nam jedynie wybrać docelową lokalizację jego zapisania. Po zakończeniu pobierania proces można uznać za zakończony.

Eksport listy do pliku programu Excel

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia