Dziś globalna premiera Microsoft Dynamics CRM 2016

Dziś globalna premiera Microsoft Dynamics CRM 2016

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
23:33
30.11.2015
0 komentarzy
1945 wyświetleń

Dynamics CRM to biznesowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom z portali społecznościowych, analizom biznesowym i zarządzaniu kampaniami w chmurze, lokalnie lub w modelu hybrydowym. Podczas dzisiejszej konferencji Convergence 2015 w Barcelonie odbyła się prezentacja najnowszej wersji pakietu, który jest już dostępny na całym świecie.

Jujhar Singh, główny menadżer w Microsoft Dynamics CRM, opisuje nowe wydawnictwo jako "ogromny skok naprzód". Dynamics CRM 2016 jest dostępny zarówno online, jak i w opcji na żądanie na 130 rynkach i w 44 wersjach językowych. Priorytetowe założenia najnowszej wersji pakietu mają za zadanie "umożliwienie organizacjom personalizacji doświadczeń klienta - angażowanie klientów we właściwym czasie, właściwym miejscu i z właściwym contentem; by dać im narzędzia, dzięki którym staną się bardziej proaktywni i umocnić ich inteligencją, zdolną prognozować trendy i identyfikować modele - by znać potrzeby klienta, zanim on sam je pozna" - mówi Singh.

Dynamics CRM 2016, źródło: http://cargas.com

Na blogu Microsoft Dynamics możemy przeczytać o trzech kategoriach, które otrzymały najbardziej znaczące uaktualnienia:

  • Produktywność - z możliwości CRM 2016 można bez przeszkód korzystać z poziomu oprogramowania produktywnego, wliczając w to Office 365. Wbudowane funkcje CRM znajdziemy w aplikacjach i usługach Outlook, Excel, Word, SharePoint, Office 365 Groups i OneDrive dla Firm.
  • Mobilność - CRM 2016 oferuje pełen zakres funkcjonalności offline dla teefonów i tabletów, możliwość tworzenia aplikacji mobilnych w oparciu o zadania, funkcję Mobile Application Management z Microsoft Intune i nową generację integracji z Cortaną, która obsługuje dane z zakresu sprzedaży, kont, umów i mobilnego marketingu z opcjami SMS, dostępnymi w wybranych regionach. Cortana Analytics Suite otrzyma dalsze rozszerzenia.
  • Zunifikowany serwis: CRM 2016 oferuje jedno zunifikowane rozwiązanie dla obsługi klienta w scenariuszach samoobsługi, obsługi z udziałem agenta i obsługi w terenie.

Więcej informacji znajdziemy na stronie Microsoft Dynamics CRM: Business & Social Intelligence.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: http://www.neowin.net/news/microsoft-rolls-out-dynamics-crm-2016-around-the-world

Polecamy również w kategorii Rozwiązania dla biznesu

Komentarze

Skomentuj

Autor