Centrum opinii zintegrowane z Centrum akcji i Społecznością językową

Centrum opinii zintegrowane z Centrum akcji i Społecznością językową

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 9/13/2017, 6:37 PM

Liczba odsłon: 2331

Kilka tygodni temu Dona Sarkar pytała Insiderów, w jaki sposób chcieliby być informowani, gdy zgłoszony przez nich błąd zostanie poprawiony. Na podstawie odpowiedzi wyłoniono najlepsze rozwiązanie, którego wczesną implementację można już przetestować. Chodzi o aktualizację Centrum opinii (Feedback Hub), czyli aplikacji służącej do przesyłania feedbacku zarówno w buildach Insider, jak i w publicznych wydaniach Windows 10. Na tym jednak nie koniec nowości.

Centrum opinii zostało zaktualizowane w Redstone 4, a więc gałęzi dostępnej tylko dla użytkowników, którzy wybrali zawczasu opcję Skip ahead. Wersja 1.1708.2431.0 wprowadza m.in. powiadomienia, integrację z nową aplikacją do przesyłania sugestii tłumaczeń Windows i nowe działy związane z kontem użytkownika Insider.

Centrum opinii

Dokładna lista zmian w Centrum opinii:

  • Można odtąd otrzymywać powiadomienia o nowych aktywnościach związanych z naszym feedbackiem (PC, Mobile);
  • Dodano integrację z nową "Społecznością językową" (PC);
  • Nowe sekcje "device ID" i "UserID", które pomogą rozwiązywać problemy z kontem Windows (PC, Mobile);
  • Inne poprawki i tłumaczenia (PC, Mobile).

Integracja z Centrum akcji i możliwość otrzymywania powiadomień związanych z przesłanymi opiniami to świetna sprawa dla aktywnych Insiderów. Mogą oni dzięki temu dowiadywać się o nowych aktywnościach natychmiast, bez konieczności przeszukiwania aplikacji Centrum opinii. Zastanawiające jest z kolei, dlaczego wsparcie dla Społeczności językowej pojawiło się tylko w Redstone 4, skoro aplikacja jest dostępna i funkcjonalna w Fall Creators Update, czyli Redstone 3.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia