Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Tworzenie konferencji

Tworzenie konferencji

Autor: Damian Więcławek Opublikowano: 25 maja 2017 Odsłon: 391

Konferencja programu Skype to rozmowa z kilkoma osobami jednocześnie. Ma to wiele zalet, ponieważ dzięki temu możemy przeprowadzić rozmowę w jednym miejscu z wieloma uczestnikami. W tej poradzie pokażemy, jak stworzyć konferencję.

  1. Zaczynamy od wyboru uczestników konferencji. Najłatwiej z wciśniętym klawiszem Ctrl zaznaczać po kolei osoby, z którymi chcemy przeprowadzić rozmowę.
  2. Następnie klikamy prawym przyciskiem myszy zaznaczone kontakty.
  3. tworzenie konferencji

  4. Z wyświetlonego panelu wybieramy Utwórz konwersację.

tworzenie konwersacji

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.