Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Wykorzystanie sal konferencyjnych

Wykorzystanie sal konferencyjnych

Łukasz Klimkiewicz
21 listopada 2017
3 881
Odsłony
Łukasz Klimkiewicz
21 listopada 2017
3 881
Odsłony

W firmach korzystających z ogromnych przestrzeni biurowych i tym samym z wielu sal konferencyjnych, ważne jest skuteczne zarządzanie ich wykorzystaniem. Zespoły potrzebujące takich sal, muszą rezerwować terminy ich wykorzystani, aby uniknąć sytuacji, kiedy w tym samym czasie z sali konferencyjnej chce skorzystać kilka grup na raz. Firmy posiadające usługę Office 365 mogą też zrezygnować z prowadzenia rozpiski rezerwacji przez sekretariat i przenieść tę czynność do Office 365, a konkretniej do modułu Kalendarza.

Kreator wydarzenia

Dzięki zaawansowanemu kreatorowi wydarzeń, zarządzanie wykorzystaniem sal konferencyjnych jest niezwykle proste. Po wprowadzeniu wszystkich informacji o wydarzeniu, takich jak temat spotkania, data i godzina rozpoczęcia oraz zakończenia, a następnie zaproszeniu do udziału współpracowników, możemy przejść do Asystenta planowania (o tym narzędziu pisaliśmy w jednym z poprzednich poradników). Żeby do wydarzenia dodać również salę konferencyjną lub jakikolwiek inny pokój biurowy:

  1. Klikamy przycisk Dodaj pokój, znajdujący się w dolnej części okna.
  2. Wybieramy jedną z sal dostępnych na liście lub jeżeli nie jesteśmy pewni, że dana sala będzie w danym dniu i o danej godzinie wolna, klikamy polecenie Dowolny dostępny pokój.

Menu wyboru sali konferencyjnej

Po wybraniu pomieszczenie zostaje ono dodane do listy uczestników. Następnie po zapisaniu wydarzenia w firmowym kalendarzu, inne zespoły będą widzieć, kiedy sala jest dla nich niedostępna.

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.