Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Dodawanie podpisu e-mail

Dodawanie podpisu e-mail

Damian Lisak
11 sierpnia 2017
4 297
Odsłony
Damian Lisak
11 sierpnia 2017
4 297
Odsłony

Większość z nas do wysyłanej wiadomości e-mail dołącza z grzeczności pozdrowienia i podpis, aby adresat wiedział, kto jest nadawcą. Może się jednak zdarzyć tak, że nasz adres mailowy nie będzie się składał z imienia i nazwiska (najczęściej dotyczy to prywatnej poczty), lecz będzie to np. nick, kombinacja słów, znaków, cyfr, itp. Przy częstym wybieraniu tej metody komunikacji każdorazowe wpisywanie tych informacji może okazać się męczące, dlatego doskonałym rozwiązaniem tego problemu jest dodanie podpisu, który automatycznie będzie wstawiany na końcu każdej naszej wiadomości.

  1. Wchodzimy w Ustawienia (koło zębate), po czym wybieramy opcję Poczta u dołu.
  2. Następnie z panelu z lewej strony otwieramy zakładkę Poczta i klikamy pozycję Podpis wiadomości e-mail.
  3. Teraz możemy wpisać treść, która ma być dodawana do wiadomości.
  4. Opcjonalnie możemy zaznaczyć dwie opcje: pierwsza odpowiada za dodawanie podpisu do każdej pisanej przez nas wiadomości, druga natomiast dodaje podpis w sytuacji, gdy odpowiadamy na wiadomość lub przesyłamy którąś dalej.
  5. Podpis zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Tworzenie grupy dystrybucyjnej w Outlook

Jeżeli dodaliśmy podpis bez zaznaczonych opcji, możemy wstawić go ręcznie - w oknie wiadomości klikamy przycisk ... (wielokropek), następnie wybieramy pozycję Wstaw podpis. Gotowe!

Zobacz również

Komentarze

Witam, chciałabym się dowiedziec w jaki sposób mogę dodać podpis HTML do wiadomości. Pozdrawiam
Emilia, 1 lutego 2018, 17:15
Emilia, w przypadku Office 2016 plik htm z sygnaturą należy wkleić do folderu C:/Użytkownicy/NazwaUżytkownika/AppData/Roaming/Microsoft/Signatures, a powinien stać się dostępny w oknie wiadomości > Podpis > Podpisy...
Krzysztof Sulikowski, 1 lutego 2018, 17:22
W przeglądarkowym Outlook dla Office 365 otwieramy natomiast plik htm z sygnaturą w przeglądarce, zaznaczamy zawartość (myszką lub ctrl+A), kopiujemy i wklejamy w okienku edycji podpisu.
Krzysztof Sulikowski, 1 lutego 2018, 17:24
Używam maila tylko i wyłącznie w chmurze, czy w tym przypadku ścieżka do folderu będzie identyczna? Pytam bo nie jestem w stanie go zlokalizowac pomimo uwidocznienia folderów ukrytych..
Emilia, 1 lutego 2018, 17:25
W takim razie powinien zadziałać ten drugi sposób - skopiowanie zawartości pliku html otwartego w przeglądarce i wklejenie jej do okienka edycji podpisu w przeglądarkowym Outlook.
Krzysztof Sulikowski, 1 lutego 2018, 17:28

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.