Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym?

Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym?

Autor: Damian Więcławek Opublikowano: 17 kwietnia 2017 Odsłon: 279

Tworzenie nowych folderów w skrzynce pocztowej może być bardzo przydatne, jeżeli domyślne foldery w skrzynce nie wystarczają. Każdą wiadomość możemy poddać innej regule, np. przenoszącej wiadomość od rodziny do folderu rodzina. Jak więc utworzyć nowe foldery? W tej poradzie to pokażemy.

  1. Na początek, na liście folderów, klikamy nazwę naszego konta pocztowego prawym przyciskiem myszy.
  2. jak dodać folder

  3. Następnie z wyświetlonego menu wybieramy Nowy folder.
  4. Ostatnią czynnością jest wpisanie nazwy nowego folderu i zatwierdzenie jej klawiszem Enter.

Tworzenie folderów jest bardzo proste i szybkie. Dzięki nim zachowujemy porządek w wiadomościach.

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.