Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Jak usunąć konto?

Jak usunąć konto?

Autor: Damian Więcławek Opublikowano: 10 kwietnia 2017 Odsłon: 326

Program Outlook 2016 poza dodawaniem konta, umożliwia jego usuwanie. W tej poradzie pokażemy, jak usunąć konto.

  1. Przechodzimy na wstęgę Plik.
  2. Teraz na zakładce Informacje, w obszarze Informacje o kontach rozwijamy pozycję Ustawienia kont i klikamy Ustawienia kont.
  3. jak usunąć konto

  4. Następnie, w wyświetlonym oknie w zakładce Poczta e-mail wybieramy konto, które chcemy usunąć i klikamy Usuń.
  5. Pojawi się komunikat ostrzegający, że poza kontem e-mail zostaną usunięte także niezapisane dane. W celu kontunuowania usuwania konta klikamy Tak.
  6. jak usunąć konto

I to wszystko. Konto zostało usunięte.

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.