Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Nie można zsynchronizować plików?

Nie można zsynchronizować plików?

Autor: Damian Więcławek Opublikowano: 13 marca 2017 Odsłon: 552

Jeżeli występuje problem z synchronizacją plików między komputerem i dyskiem OneDrive, to prawdopodobnie może to być spowodowane problemem z synchronizacją aplikacji pulpitu OneDrive. Co wtedy zrobić? W tej poradzie postaramy się pokazać, jak można rozwiązać problem.

  • Należy sprawdzić, czy plik nie przekracza limitu wielkości. W usłudze OneDrive jest do 10 GB.
  • Sprawdzić aktualizacje systemu Windows. Rozwijamy menu Start i klikamy Ustawienia. Następnie wybieramy pozycję Aktualizacja i zabezpieczenia i ostatecznie klikamy przycisk Sprawdź aktualizacje.
  • Nie można synchronizować plików

  • Upewnić się, że na komputerze posiadamy najnowszą wersję aplikacji OneDrive. Uruchamiamy aplikację Sklep i przechodzimy do sekcji Pliki do pobrania i aktualizacje, po czym wybieramy polecenie Wyszukaj aktualizacje.
  • Nie można przeprowadzić synchronizacji

  • Ponownie uruchomić aplikację OneDrive. W obszarze powiadomień kliknąć ikonkę usługi OneDrive prawym przyciskiem myszy i wybrać polecenie Zakończ. Następnie uruchomić aplikację.
  • Sprawdzić, czy jesteśmy połączeni z kontem Microsoft. Przechodzimy do menu Start, następnie wybieramy pozycję Ustawienia. Teraz odnajdujemy i klikamy pozycję Konta i jeżeli nie jesteśmy zalogowani, klikamy Zamiast tego zaloguj się za pomocą konta Microsoft.
  • Należy sprawdzić, czy synchronizowane są odpowiednie foldery. Klikamy ikonę usługi OneDrive prawym przyciskiem myszy i wybieramy Ustawienia. W zakładce Konto w sekcji Wybierz foldery do synchronizowania na tym urządzeniu kliknij pozycję Wybierz foldery.
  • Nie można zsynchronizować z OneDrive

    Nie można zsynchronizować plików

  • Sprawdzić, czy cała ścieżka pliku nie jest zbyt długa, ponieważ jej długość, razem z nazwą pliku nie może przekraczać 255 znaków. Jeżeli tak jest, należy skrócić ścieżkę, zmieniając nazwy folderów bądź przenosząc plik do podfolderu wyższego poziomu.
  • Upewnić się, że są dostępne uprawnienia do pliku lub folderu. Być może nie masz uprawnień do zapisywania kopii.
  • Nie można synchronizować

  • Sprawdzić, czy nie istnieje plik o tej samej nazwie. Być może w tym samym czasie przekazywane są te same pliki. Jeżeli wprowadzono zmiany na innym komputerze w folderze OneDrive, mogą wystąpić konflikty.
  • Należy upewnić się, że posiadamy dostateczną ilość wolnego miejsca.
  • OneDrive nie synchronizuje plików

  • Spróbować odłączyć usługę OneDrive. Klikamy prawym przyciskiem ikonę chmury usługi OneDrive w obszarze powiadomień, a następnie wybieramy Ustawienia. Teraz na karcie Konto w sekcji Rozłączanie usługi OneDrive klikamy przycisk Rozłącz usługę OneDrive. Po chwili należy za pomocą kreatora skonfigurować ponownie aplikację OneDrive.
  • OneDrive nie synchronizuje plików

  • Spróbować zresetować usługę OneDrive. W tym celu naciskamy klawisze Win + R. Następnie w polu Otwórz wprowadzamy %localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset i naciskamy Enter. Po chwili powinno nastąpić ponowne uruchomienie aplikacji. Jeżeli ikonka usługi OneDrive nie pojawi się z powrotem, to należy ponownie uruchomić okno uruchamiania i wprowadzić polecenie %localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe.
  • synchronizacja plików OneDrive

Jeżeli problem nadal występuje, można spróbować skontaktować się z pomocą techniczną usługi OneDrive. Wystarczy przejść na stronę http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=528661.

problem z synchronizacją plików OneDrive

Zobacz również

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.